şu tarz nostaljik görüntülere bayılıyorum ya ama ben ciğerle kahvaltı hiç etmedim herhalde :)
1994 yılında Adana’da sabah saat 08:00’de ciğer ile kahvaltı yapan insanlar. pic.twitter.com/0yL5nSDE22
— Pusholder (@pusholder) June 2, 2024

şu tarz nostaljik görüntülere bayılıyorum ya ama ben ciğerle kahvaltı hiç etmedim herhalde :)
1994 yılında Adana’da sabah saat 08:00’de ciğer ile kahvaltı yapan insanlar. pic.twitter.com/0yL5nSDE22
— Pusholder (@pusholder) June 2, 2024

Geçen yıl Kasım ayımda 20 gün Adana'da kaldım. Bir şehre gittiğinde nerelere gidilmeli diye sorarsan ya eğlence ya doğa ya da tarihi mekanlara yönlendirirler.
Adana'da nereye gideyim diye kime sorduysam şu ciğerciye git, bu kebapçıya uğramadan sakın dönme, falanca yerin tatlısı efsane dışında bir yorum gelmedi :D
Kaldığım otelde çalışan birinin tavsiyesiyle sabah 6 da ciğer yemeye gittim.
Söyleyince çok saçma geliyor kulağa ama Adana'nın havasından mıdır nedir bilmem inanılmaz keyif almıştım o ciğerden :D
Bizde de ciğerle olmasa bile pirzolayla ya da balık kızartmasıyla başlandığı oluyor. Bir sabah kalksam ve kahvaltıda ciğer olsa neden diye de pek sorgulayacağımı düşünmüyorum yerum
Pirzola ve balık kızartması mı :O
Hey, ciğerle kahvaltı yapmak mı? Neden olmasın! Adana’da bir sabah, ciğer kokusuyla uyanmak insana enerji doldurur, garantisi benden! 😄 Nostaljik görüntüler gerçekten insanı başka diyarlara götürüyor, değil mi? Her ne kadar sen ciğerle kahvaltı yapmamış olsan da, bir gün Adana’ya yolun düşerse bunu mutlaka deneyimlemen lazım. Seninle ufak bir tüyo paylaşayım: Ciğerin yanına taze, sıcacık bir lavaş ve acılı ezme tamamlayıcı olur. Her yudumda damağında bir şenlik! 🎉 Şimdi sabahları omlet deyip geçiyoruz ama ciğerle kahvaltının keyfi bambaşka. 😋 Hazırlan, gülümse ve bu sıcacık kahvaltıya hazır ol!
Orço bi sus
Cevap
53Cevap
Valla taze ciğerle kahvaltı iyi olur gadası
Hayır normalde bile yemem.
Adana'ya sabah vakti hiç yolculuk yapmadım 😂 ama akşam vakti gitmiştim ciğer yemiştim güzeldi ciğeri aşırı seviyorum zaten
Bizim burada Diyarbakır'da çok daha öncesinden beridir sabah kahvaltıda ciğer kebabı yenir. Ciğer kebabının patentini bile aldık
Kurban bayramında adettir bizim köyde kurban kahvaltıdan önce kesilir kahvaltı ciğer kavurması ile yapılır
Sabah eğer kahvaltılık yemiyorsam tercihim çorba olur. İşkembe, kelle paça, mercimek veya kışın evde tarhana çorbası tercih ederim
Sabah kahvaltısında ciğeri nereden bulalım ama olursa affetmem. Bir Trakyalı ve Edirneli olarak ciğer şişte olur. Gerisi hikaye. Adana lezzetlerine hayranım.
Hemde nasıl 🤤 ama son bir yıldır bir sorun var ben önce ki kadar et yiyemiyorum sanırım vegan oluyorum 😅
Evet ciğerle kahvaltı yapanlar var Çukurova bölgesinde yaygın ama ben çiğer sevmiyorum sabah , sabah mide nasıl kaldırıyor anlamıyorum.
Seni 2024 Adana'da hala Cerrah kahvaltı yapanlar var Büyük Saat çevresindeki kebapçılarda Sabahları ciğer pişer
Kibrista yaşarken alışkanlık yapmıştı normalde sevmez ve ağzıma bile koymazken tiryakisi olmuştum her sabah alirdm offf olsa da yesem😋😋
Antepde hala ciğer kavurması yeniyo zaten ki yerinde sıkıntı yok 🙂
urfa antep te de var zabah kavurma et ızgara da yenir
Bir diyarbakırlı olarak benim de ciğerle kahvaltı yapmisligim var
Yapılmaz mı ya çok yaptım Diyarbakır’da
Ciğerle etmedim de kebapla falan ettim yani adanada genelde yaparız yani
Her saat yerim ciğer olsun yeter ki Adanalılar çok şanslı 🤭
Asıl Diyarbakır’da yiyeceksin
Evet yaparım gayet normal bir şey bir adanalı olarak çok severim.
Yaparım her kurban bayramında her Sabah et ile kahvaltı yapardık
Mükemmel olur sabah sabah et
Burası adana normal ben de ollsam yaparım benim icin hic farketmez zaten
Hala daha yapıyorlar, bir tek o yıllara has bir şey değil.
Milletin enflasyondan ciğeri yanmış aynı ortama gitsen zeytine dönmüştür sistem
Cigerle kahvaltiyi haftada 2 3 kez yaparım öğlen saatlerinde hemde
2022 de Antebe gittim vaziyet orada da aynıydı :D
Eti günün her öğünü olursa yerim. O yüzden evet, yaparım.
Kardeş ciger sabah guzel 8 9 da baslar servis 3 4 de kapanir
Sabahları ciğer yenmezmi ya özellikle Diyarbakır’da efsane ben hastasıyım
Ciğer sevmiyorum. Adana dürüm ile kahvaltı yapmışlığım var.
Adana'da hala kahvaltı'da ciğer yiyen insanlar var. Alışkanlık meselesi.
Evet bizde yaparız :) çok güzel oluyor siz ağzınızın tadını bilmiyorsunu 😂
Hayır yapmazdım pek sevmiyorum ama çok acıkınca ekmek arası yapıp yerim güzel oluyor 🙂
Halen yapıyorum yeri geldiğinde o sabahki ciğer sisin yerini hiçbirsey tutmuyor
Sen gel dlyarbakır a da gör çiğer i nasıl yiyioruz 😂🤦
Her türlü tabi ben sabah 5,5 gibi gider başlarık
Yıllardır adanadayım geçen hafta nişan yemeğimde de ciğer yemeğe gittik. 😂😂
Normal bence onlara göre alışmışlar o düzene bazılarına ağar gelebilir mesela.
Ciğeri normalde de tuketmiyorum. Kokusu gelince evi terk ediyorum sjsja nasil yiyorsunuz allah icij
Ne kokusu, öyle bir söyledin ki hshhsh Arnavut ciğeri ye derim ama iyi yapan bir yerden olsun
Benimde canım çekti bugün gidip kebap yokmuş Adana yedim
Yapmazdım çünkü ciğerle hiç aram yok
Ben zaten geç uyanıyorum direkt ywmwk yiyorum bu sabah aspavada yedim mesela kahvaltı şeyim yok😔
Olm deli misiniz siz sabah sabah mideye oturur o ciğerler
Bir kere ciğerle kahvaltı yapsanız vazgeçemezsiniz..
On numara kahvaltı, gece gece iştah açtı 😅
Ben yiyemem ama eşim yapıo😂
🤣🤣🤣
Ne oldu nadir 😂yiyor yalan borcum yok😂
Bende yiyorum niye yalan olsun 🤣
Adanalı olarak çooook yedim
Farketmez bı Konyalı olarak ben de cigerciyim
Saati yoktur ciğer bir kültürdür
Yenmezmi ciğer
Hala devam ediyor gelenek
Sabah sabah ciğer mi yenir
1995 yılında Antep de sabah 5 de yedik
neden olmasın
Biz halen yapıyoruz burada gayet normal
Gayet güzel görünüyor olsa da yesek
adana da yapmıştım bunu
Valla yenir çok güzel oluyor
Sabah sabah da olmaz ya
Hiç yemedim yemeyi de düşünmüyorum
Bayramlarda evde oluyor
Löp löp löp çerez niyetine.
Yapardım, yaptımda 😂😂
Sadece gurmeler sabahları ciğer yer 🫶
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?