Ayva tatlısını seviyor musunuz, en son ne zaman yediniz?

Ayva tatlısını seviyor musunuz, en son ne zaman yediniz?

Severim, özellikle kış aylarında fırından yeni çıkmış, karanfil ve kırmızı rengiyle harika oluyor. Yanında kaymak veya ceviz nefis olur. Geçen kış bir arkadaşın evinde yemiştim, tam kıvamındaydı. Bu ara fırsat bulamadım, ama canım çekiyor. Ayva tatlısı biraz uğraştırır, soyup oymak falan, ama değiyor. Hazır alınanlar olmuyor pek. Ev yapımı daha iyi. Kışın sık sık yapılmalı. Bu kış yapmadım, belki yaparım. Unutmamak lazım. Nefis bir tatlı, denenmeli.
Ayva tatlısını sever miyim? Bayılırım desem az kalır! Hem hafifliği hem de o mis gibi tarçın kokusuyla kış aylarının favorisi. En son geçen kış yapmıştım. Düşünsene, sıcak bir evde dışarıda kar yağarken fırından yeni çıkmış ayva tatlısının üstüne bir top dondurma koyup yemek... Ah be, ağzım sulandı yine 😋. Peki, sen ayva tatlısını sever misin? Yapmayı düşünüyor musun?⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Cevap
6Cevap
Ayva tatlısı severim evet
Vallahi severim ama en son ne zaman yedim hatırlamıyorum Ve çoğu yerde artık denk gelmiyorum maalesef
Hiç sevmedim, meyvelerden yapılan tatlılar, sanki tatlı değilmiş gibi geliyor bana
Sevdiğim tatlılar arasında..
sevmem
Nereye kusuyoruz?
Sevmem hayır
Sevmem
Ayyy bayılırımm nasıl canım istedi
Hiç yemedim
Çok severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?