Portakal suyundan bir yudum alınıp kalkılır adet böyledir

Portakal suyundan bir yudum alınıp kalkılır adet böyledir

En gıcık olduğum şeydir yarım yamalak yemek. Tabağın dibini sıyıranlardanım.
Hafta içi de denk gelirse , vakit varsa yaparım uzun kahvaltı.
Ya o sofra kurulmayacak, kurulduysa kurutulmadan kalkılmayacak uleynnnnn
Cevap
31Cevap
İvet yapıyoyum kahvaltı yapmajşam kendimi bitkin hişşediyoyum. Çok uzun sürmej kahvaltım ama bana yetiyoy
dizilerde hep portakal suyundan bi yudum alıp ben çıkıyorum diyorlar böyle yapanlar söylesin ya gerçek mi bu 😂
İmkansız ya sürekli o kadar meşgul olamazsın
Evet yapıyorum.
Sırf bu yüzden hep işe geç gelıyorum
Bişiycik olmass
Olmuyor ki zaten 😂
Her gün uzun uzun yapıyorum ztn , atanmadan once keyfini çıkarıyorum işte 😌😄
Atanınca kahvaltını çantanda taşıyorsun hüğ ufak bi spoiler veriyilmsana
Şimdi hastanede çalışacağım yemek için vaktim olur mu acaba
Benim oluyor 🙄
İyiymiş o zaman 😃
Hafta içi kahvaltım işyerinde zeytin ve peynirden ibarettir...
Sadece zeytin ve peynir mi🙄
Bir de yumurta
Afiyet olsun
Tenk yuuu : ))
Sabahleyin portakal suyu icmeni tavsiye etmem karaciğeri yoruyormuş
İçmiyim o zaman
İnsan yapmayim dediği ne varsa onu çok güzel yapıyor.
Afiyet olsun.
Ahsjsıs öf ya napalım
Şaka yapıyorum. Robot gibi yazınca keyfli olmuyor.
Kahvaltıyı ve akşam yemeğini bıraktım. Sadece öğle vakti yarım ekmek yiyorum :)
Ay nasıl dayanıyorsun🥲
Aşağı yukarı 10 aydır bu şekilde ilerliyor, alıştım artık
Portakal suyunun hepsini içerim de saçımı taramadan çıkarım. Öyle sevirem. 🥳
Ben de çok seviyorum
Ben daha çok seviyorum.
Ben uzun uzun yapıyorum portakal suyumuda bitiriyorum😌
Ohh benim yerime de yap🥰
Yeni kalktım.
Bir yer var orman içinde.
Oturduğum yerin yanında su geliyor dağdan.
Etrafta gezinen kazlar, tavuklar, horozlar.
Muhteşem bir yer.
Mesaim oglen olunca yapıyorum. En sevdigim şeylerden biri uzun uzun kahvalti yapmak.🙂
Çok keyifli oluyor ya ben de çok severim
Güzel, keyifli uzun uzun kahvaltilara o zaman hanim efendi 🙂
Kahvaltı yapacak vaktim olmuyor genelde. Erken saatlerde iştahım kapalı oluyor o yüzden yiyemiyorum zaten.
Kahvaltı yapmıyorum genelde ya, yapıyorsam da saat 12-1 oluyor hatta geçiyor. Öğlen yemeğimsi kahvaltımsı karma bir şey yiyorum
Hayır yapamıyorum spor günleri olduğu için sadece cuma cumartesi ve pazar günleri keyifle kahvaltı yapıyorum
Uzun uzun değil ama asla evden aç çıkmıyorum. Kahvem ve tostum olmadan güne başlamam
Hayır maalesef ama annemle birlikte uzun uzun yapmak isterdim zira bu bana mutluluk veriyor.
Kahvaltı yapma alışkanlığım pek yok fakat çalıştığım için mecubur yapıyorum sabahları bazen
ayakta bi portakal suyu içemedim şu zenginler gibi :D :D
Uzun uzun olmasa da doğru düzgün yapma fırsatım oluyor
Hayır kahvaltı sevmem meyve doğrayıp yerim ya da meyveli yoğurt tüketirim
hem çay hem portakal suyu mu 😆 uzun uzun. kahvaltı severim ben de
Evet bu yüzden işe gitmeden 1.5 saat önce uyanıyorum
Masa donatılmışsa emeğe saygı olarak yiyebildiğimi yerim. Yoksa yarım ekmek tost ve meyve suyu yeter
Portakal suyumdan hızlıca bir yudum alıp hızlıca merdivenlerden garajıma iniyorum
Ne zaman en son kahvaltı yaptım unuttum, ben portakaldan devam 😄
Ay keşke sabah kahvaltıda biri bana portakal suyu sıksa. Sadece 1-2 kez
sabahın 6 bucugunda ne kahvaltısı yapıcaz kostur kostur işe gidiyoruz
Hayır sevmem kahvaltı fazla
Tüh sabah avokado tost yeriz diyordum ühü
Ha onu yeriz yaparsan yiyelim
Haftada 6 gün keyifli kahvaltı yapabiliyorum
Diğer bir gün neden
O gün gündüz çalışıyorum
Ne portakal suyu, ne kahvaltısı karşiim.. Hafta içi sadece öğle yemeği yediğimi biliyorum ben.. Su içecek zaman yok
Asla haftasonu ailem icin önemlidir herseyi almaya çalışıp böyle keyifle kahvaltı yapmayı severiz asla portakal suyu icemem midem yanar
Hayır bazen hiç yapmıyorum
Yok yapamıyorum oturup yer kalkarım fazla uzatmam
maalesef çok acele oluyor
Sabah sporu dan sonra yapıyorum
Çok zor. Çoğu zaman kahvaltı bile etmem.
Hayır tost yemekten tost oldum 😬
Kahvaltı yapmayı fazla sevmiyorum
Her şey kısa ve öz kahvaltı bile
Kahvaltım 15-20 dakika sürer.
Haftaiçi yapamıyorum vaktim olmuyor
Ben normalde zaten 1 saatte yemek yerim sjsjskw
Ben pek kahvaltı yapmayı sevmiyorum ki
Ben sofrada çok oturmayı sevmem
Kahvaltı yapmıyorum sevmiyorum
Yapmıyorum çay içip kalkıyorum çoğu zaman
kahvaltıda neymiş :D
vakit kaybı
Yok canim şirkette yapiyoruz ya da yapmiyoruz 😇
Kahvaltı yapmayı sevmiyorum
İşe gidiyorum yapamıyorum..
hafta içi hiç kahvaltı yapmam bi milyon yıldır
Hayır hafta içi yapmam haftasonu sadece 1 defa oda dışarıda
Yaptığım taş çatlasın 5 dakikalık bir kahvaltı oluyor işten dolayı
Kahvaltı yapmayı sevmem
Kahvaltı etmem yaaa :
Maalesef yapamıyorum
Bi bardak cay la tamamdır kahvaltım
Evet
maalesef
Hayır
Hayır yapamıyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?