Kafede ya da restoranda garson masayı toplarken ona yardım etmek eziklik midir?

Bana göre yardım etmek doğru değil çünkü herkes işini yapmak mecburiyetinde. Ben oraya müşteri olarak gidiyorum ve para ödüyorum düşüncem bu yönde kesinlikle bencillik olduğunu sanmıyorum 😏
Kafede ya da restoranda garson masayı toplarken ona yardım etmek eziklik midir?
Cevapla