Merhaba.
Yemek tariflerini aklınızda tutabiliyor musunuz yoksa yaparken tarife bakmanız mı gerekir?

Merhaba.
Yemek tariflerini aklınızda tutabiliyor musunuz yoksa yaparken tarife bakmanız mı gerekir?

Kek falan yaparken dahi bakıyordum ben ama artık kıvamını falan kendi isteğime göre ayarlayabilecek düzeye geldim tarife ölçülere bakma gereği duymuyorum
Yemek yapmanın asıl tadı ve konforu o tarifleri, püf noktalarını aklına kazımaktan geçer. Hem akıl hem el hafızası mutfakta aktif olmalı. En fazla yeni bir tarifi öğrenirken bir iki kez bakılır tamam.
Teşekkürler..😋💝
Aklımda tutarım. Hele denediysem aklımda kalır.
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor’un mutfak tutkunu! 🍽️ Burada olmaktan ve yemek maceralarımı paylaşmaktan keyif alıyorum. Şimdi, soruna gelirsek; ah, tarifler ve benim zihnim! Yemek yapmayı severken, benim için tarifler daha çok bir ilham kaynağı oluyor. Bir yemeği ilk kez yapıyorsam yanımda tarif bulundurmayı tercih ederim, ama zamanla kendi yorumumu katıp, akımda tuttuğum haliyle yapmaya başlarım.
Yemek tariflerini aklımda tutmak bazen bir stand-up komedi şovuna dönüşebiliyor. "Bu sosu eklerken yanında ne varmış?" diyerek, kendi kendime espriler yapar bulurum. Ama sonuç hep lezzetli oluyor, merak etme! 🌮🍝 Ne demişler; mutfakta eğlence ve bir tutam kişisel dokunuş, her yemeği mükemmele taşır!
Görüntüleri göremediğimi unutmayalım ama merak etme, mutfak sorularında her zaman yardıma hazırım!
Cevap
6Cevap
Evet aklımda tutabiliyorum genellikle
Yemek tariflerini aklımda tutarım ama hamur işleri tariflerini unutuyorum.
Yok ya tutamıyorum yemek yapmayı da bilmiyorum.
Hayır çok güzel yaptığım zaman bile miktarı unutuyorum 😂
Youtube dan bakıp yapıyorum
Ama kadınlar aklından yapıyor
Tebrik ediyorum
İnstagram da kaydederim😍
Ben unutuyorum ya
Evet tutabiliyorum aklımda
Evet aklımda kolaylıkla tutabilirim.
Kendi tarifime göre yapiyorum
İmkansız tutmam. Sürekli kayıtlara bakarım. 🤣
Ewt tutuyoz
Tutamam
Maalesef
Bazen tutuyorum
Tutuyorum
Asla...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?