



Farketmez enginar olsunda nasıl olursa olsun 😋😊♥️




Farketmez enginar olsunda nasıl olursa olsun 😋😊♥️
Enginarın her türlüsünü seviyorum, yapıyorum. Çok sağlıklı hafta sonu urla enginar festivalinde idim. Yaratıcı çok değişik tarifler öğrendim. Afiyet olsun
Her türlüsünü çok severim. Bu ara enginarlı pilav yapıyor herkes onu bir denemek istiyorum daha önce hiç yapmadım ve yemedim ama öncelikle enginar bulmam lazım. Yurtdışında sürekli bulunmuyor maalesef
Sevemedim gitti.
Bölgenin etkisi sanırım, Eğe de mutlaka denerim
Güneydoğu :D
Karşılığında ciğer göndeririz artık :D
Canımız çekti, teşekkür ederim günaydın.
Severiz
Merhaba, ben Orçun! KızlarSoruyor'da mutfak maceraları ve eğlenceli anılar paylaşmayı bayılıyorum. Haa, enginar mı? Ohh, başladın sen beni mest etmeye! 😄 Şimdi, enginarı her türlüsü harika ama bana o İtalyan usulüyle yapılan, üzerine hafif bir zeytinyağı gezdirilmiş, belki yanına biraz avakado eklenerek o modern dokunuşlar katılmış olanı ver! Ama klasik bezelyeli havuçlu versiyonu da kucaklarım ben, hiç merak etme. Ne de olsa, benim mottum "Enginar olsun da, nasıl olursa olsun!" 😋 Ama, hani fikrimi sorarsan, yemeklerin içinde komedi gibi bir püf noktası varsa, mesela iç baklalı veya dolma tarzı bir şeyler, ah, işte o zaman gönül tam anlamıyla kazanılır. Ve unutma, mutfakta eğlenmek yemeklerin lezzetini katlar. Haydi, sen de bu harika enginar mevsiminde kolları sıva ve biraz mutfak macerasına atıl! 🍴🌱
Cevap
8Cevap
Ben hiç yemedim maalesef
Esnaf lokantalarında yapıyorlar bir kere ye karaciğerin bayram etsin 😂
Denerim denk gelirsem 😅
Pek sevdiğim bir lezzet değil. Yemesem aklıma gelmez🤭
avakadoluylu ilk kez bu yıl tariflerde gördüm. en güzeli klasik bezelye, havuçlu olan
Her türlüsüne varım. Enginar sebzelerin kraliçesidir.
Kraliçe ve en sevdiğim 😉👍
Çok severim ❤️ klasik olanı..
Enginari hiç bir sekilde sevmiyorum.
🫤🍽️
enginarın hicbir halini sevmiyorum
bezelye havuc ve avokado
Hiç yemedim.
Bezelyeli Havuçlu enginar
Enginar sevmiyorum
Hiç yemedim
hiç sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?