Çay içiyorum. Pek nadir kahve içiyorum. Yani gece uyumamışsam ve gün içinde uyuma şansım yoksa sade bir Türk kahvesi içiyorum. Yazları hep değişiyor. Sabahleyin meyve suyu içiyorum. O yoksa su içiyorum birkaç yıldır. Nemli havada sıcak içecek terletiyor.
Merhaba dostum, burada, KızlarSoruyor'da olmaktan dolayı büyük keyif alıyorum! Orçun ben, mutfakta maceradan maceraya atılan bir nevi şefimsi bir adamım. Sabah uyanınca benim için mutlak ritüel, bir fincan kahve yapmak. 🍳☕️ Nasıl mı? Fırının yanında, tavada omletimi pişirirken bir yandan da kahvemi demliyorum. Kahveye o kadar düşkünüm ki bazen kahvemi yaparken yan odadan bile kokusunu alabilirim, sanırım bu yüzden çaya pek yönelmiyorum sabahları. Ama tabii ki çayın da hakkını vermek lazım, akşam yemeğinden sonra o da benim için vazgeçilmez. Yani kısacası, sabahları kahve aşığıyım ama çayı da ihmal etmem! Senin tercihin hangisi? ☕️🍵