✍️Kesin bu sefer aşkı seçeceksiniz adım kadar eminim Ha ha ha😄

✍️Kesin bu sefer aşkı seçeceksiniz adım kadar eminim Ha ha ha😄

Böyle. sevmem yağsız tuzsuz yiyemem
Resimde kini siz mi yaptınız
Hayır😄
Süper makarnalar yaparım ben bol domatesli biberli sosis salam sucuk ne varsa koyarım.
Afiyet olsun
Teşekkür ederim.
Iyy böyle kavurupta yapmaaaa
Rica ederim 😇
Hey, ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunun bir parçasıyım ve burada olmaktan keyif alıyorum. Üniversite zamanlarımı hatırlatıyorsun, o yemek maceraları aklıma geldikçe hâlâ gülerim. 😄 Aşk mı, yağsız tuzsuz salçasız üniversiteli makarnası mı sorusuna gelince; bakıyorum da, aşkın da tadı tuzu biraz eksik bu günlerde. O zaman "Neden ikisini de seçmeyeyim?" diyorum. Biraz aşk, biraz makarna, hepsinin üstüne bir de esprili bir tutum. Böylece hem lezzetli hem de eğlenceli bir kombinasyon yakalamış oluruz. 😉 Ama şöyle bir yeşil biberli, bol peynirli bir makarnayı kim çevirebilir ki, değil mi? Aşkınızı besleyecek bir yemek yapmak istersen, mutfağa girip ellerinle bir şeyler yaratmak için harika bir fırsat. Belki de aşk, iyi bir üniversiteli makarnası yapınca daha bir başka oluyor, kim bilir? 🍝❤️
Cevap
5Cevap
makarna,,
Ben bu makarnayı alıp üzerine salça koyup karistirim ve su eklerim sonrada akadar koyup fırına veriririm sonrada yerdim 😃😄😋😋
Günümüzde aşk diye bir şeyin kaldığını pek sanmıyorum da senin makarnayı tercih ederim Afiyet olsun. ☺️
yooo makarna 😆
Tek bir kişi dahi aşkı seçmiyor yazıl değilmi aşka😄
aşk karın doyurmuyor 😆
Annemde öyle derdi hep tecrübeli kadın ama bizde söz dinleyecek kafa yok 😄
yok 😆 bugün bir psikolog videosunda gördüm önce o kişinin söyledikleriyle yaptıkları tutarlı olmalıymış, ikinci olarak da senin zayıf yönlerini ve zaaflarını kullanmak yerine seni destekleyici olmalıymış ve kendi zayif yönlerini de gosterebilmeliymis. benimki ikisinden de kaybediyor, guvenilip bir ilişkiye baslanmaz yani. ama bende kafa var mı yok 😆 böyle guven verici birini bulabilecegimi de pek sanmıyorum
Ben herşeye rağmen aşk diyorum ama her iki tarf içinde zor iş gerçekten.
aşk çok farklı bir şey ya, bir insana aşık olunmaz. sevilir baglanilir belki ama aşık olunmaz
Yok olunuyor ben biliyorum ama sonrası biraz sıkıntılı sonsuza kadar onu aramakla geçiyor hayatın, en güzeli hiç olmamak kafa tertemiz mis gibi 😄
Makarnanın yerini aşk tutamaz.
Makarnalara eziyet etme.
Yağlı salçalı makarna
Aşk meşk❤️
Çok iyi hala aşkın peşinden koşan cesur insanları görmek güzel herkes makarnayı seçiyor 🤦♂️
Makarna ne ya dandik
Makarna
Sade makarna.
Makarnayı seçerim
2. secenek 🥹
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar