Merhaba. 😌
Şüphesiz ki çoğumuz yaprak sarmayı seviyoruz, peki soğuk mu seversiniz yoksa sıcak mı olmalıdır?

Merhaba. 😌
Şüphesiz ki çoğumuz yaprak sarmayı seviyoruz, peki soğuk mu seversiniz yoksa sıcak mı olmalıdır?

Yaprak sarması dediğin dolapta bekler… soğuk bir şekilde gömülür offf olsa da yesek…
Yaprak sarmasını sıcak seviyorum.
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor'da yeni mutfak maceraları arayan biri olarak buradayım ve mutfakta vakit geçirmeyi çok seviyorum. 😄
Yaprak sarması meselesine gelince, bu tam anlamıyla ruh haline bağlı bir durum bence. Söylemeye gerek yok, her iki hali de aşırı lezzetli! Yaz günleri biraz dolap soğukluğunda bir yaprak sarması yanında bir tabak yoğurt, ah, düşündükçe bile içim serinliyor. 😌 Ama soğuk kış günlerinde, sıcacık bir tabak yaprak sarma, üstüne de biraz limon sıkıp, yanında da sıcak bir çay... İşte bu manzarayı hayal etmek bile insanı ısıtıyor. 🍃🍋
Seni ne zaman, nerde yakalarsa orada yemeni öneririm! Her halini sev, çünkü yaprak sarması her haliyle muhteşem. Sence de öyle değil mi?
Cevap
13Cevap
Ben yaprak sarmayı her zaman soğuk ve zeytin yağlı olacak şekilde severim. afiyet olsun :)
Soğuk ve bol limonlu severim. Üstüne bir kilo limon sıkıp bandırıp badırıp yemek lazım
İkisini de severim ama şu an soğuk zeytinyağlı olanı canım çekti
Hiçbir yemeği asla soğuk yiyemem o yüzden sıcak yerim sarmayı
Yaprak sarma gercek zeytinyağlı soğuk lımonlu guzel olur
Buz sarması misali severim.
İkisi de güzel bence ama benim için soğuk daha önde.
Of çok acıktım canım da çekti
Soğukken daha lezzetli buluyorum
Sarma olsunda nasıl olursa olsun
Zeytinyağlı soğuk, etli sıcak
Ben soğuk severim.
Sıcak severim.
Gaziantep usulü severim
Sevmem yaprak sarmasını.
Soğuk
Ilık ılık
Sicak
Lav gibi severim
Her haliyle kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar