Güncellemeler
+1 yıl
Peki yorum yapan herkese soruyom aşurenin ilk asıl orjinal tarifini bilen var mı
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç düşündünüzmü aşurenin ilk tarifinde neler olduğunu nasıl olduğunu sanırım herkes ya da bi çoğumuz biliyoruzdur hikayesinden fakat neler vardı asıl tarifte bilen var mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Ben soğuk severim
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Ben soğuk olan hiç bir şeyi sevmiyorum sıcak olacak illa sütlacı bile sıcak severim
Anladım evet demek öyle ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Ilıdıktan sonra ve soğukken daha güzel yeniyor sıcakta yeniliyor ama ağzının yanmasından bisey anlamazsın.
Anladım eevt
Anladım o zama sıcaktan biraz daha ılık yemek gerek yani sıcak yenicekse sıcak değilde ya ılık yenmesi gerek ya da ılıktan biraz daha sıcak
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Sıcak çok severim Bugün komşular getirdi sağolsunlar sıcak sıcak yedim 😊
Afiyet olsun ya da olmuştur ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Rica ederim ne demek asıl ben teşekkür ederim 🙏
Aşure soğuk yenmez ki, onun özelliği o, sıcak seviyorum, daha doğrusu ılık seviyorum
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Bencede ya az sıcak ya da ılık yeniyo aslında hani soğukta severim ama asıl doğru olanı az sıcak yani ılıktan az daha sıcak ya da ılık bilemedin oda sıcaklığında yani normal
Ki ilk yapıldığındada ya sıcak ya da ılık gibi yenmiştir heralde buz dolabı yoktu nede olsa ve yenide yapılınca herkes yemiştir sıcak ya da ılık ılık
Ki zaten soğuk yemek yemek zararlı meyve bile soğuk yenmez zararlı sadece karpuz soğuk yenir ya da yenebilir diye biliyom
Bunu bi kenara koy soğuk su içmek bile zararlı yani
Soğuk yemek yemek zararlı meyve bile soğuk yenmez zararlı sadece karpuz soğuk yenir ya da yenebilir diye biliyom bunu bi kenara koy soğuk su içmek bile zararlı yani
Pardon bişey yapıyodum bu üstteki son yorumum yani en alttaki yaptığım yorumu yanlışlıkla şey yaptım
Aslında pardon değilde afedersin demek gerek pardon türkçe değil fransızcada gelen kelime alıştırmak gerek alışmak gerek afedersin demeye
Ilıkken yerim, soğuyunca donabiliyor bazen.
Anladım evet ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Aşureyi her türlü yerim bende ama en çok sevdiğim hali ılıktır.
Rica ederim ne demek.
tatlılar genelde soğuk tüketilir birkaç tanesi hariç belki
Sanırım öyle galba çoğu tatlı soğuk ama normal oda sıcaklığındada çok var sanırım ikisi hemen hemen aynı gibi ama sıcak tüketilen aynen daha az ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğuk seviyorum.
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Aşureyi pek sevmem ama yedigimde soguk tercih ederim.
Anladım demek öyle bende iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Genel de soğuk tüketiyorum ama sıcakta severim çok far etmiyor az şekerli terchim
Bencede az şekerli daha güzel ki asıl orjinal tarifinde hiç şeker yok diye biliyom dünyada ilk yapıldığında ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Her türlü yerim çok severim
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Aşure sevmiyorum
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Afiyet olsun o zaman fasulye vb olmadan meyvelerle daha güzel oluyor tavsiye ederim🙂
Teşekkürler ama ben fasulye olsada olmasada seviyom ama sanırım olunca daha güzel tabi bence yani
Her turlusunu severim 😋
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Oda sıcaklığında
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Sıcak olursa daha iyi
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Çok sıcak sevmem
Demek öyle ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Yazın soğuk yenir bence
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğuk soğuk çok güzel oluyor
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
İkisi de. Olsa sa yesek
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Sıcak severim...
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğuk daha güzel oluyor
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
saçma sapan bi yiyecek
olur mu içinde faydalı yicekler var tabi şekerde var o zararlı ama diğer içindekiler faydalı hem yemeye saçma sapan dememek gerek çünkü rabbimizin nimeti oyüzden
Bu arada ilk aşure tarifi yani dünyada ilk yapılan aşure şimdiki aşure tarifi malzemelerinden farklı asıl tarif şimdiki gibi değil ve içinde şekerde yok istersen hikayesini araştır nasıl bulunmuş diye
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler yorum için
asıl hikayesini araştırırsan saçma sapan bir şekilde icat edilmiş olduğunu görürsün
Soğuk. Buzdolabindan çıkan en iyisi
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Pudingi sıcak, aşureyi soğuk
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
İkisi de güzel ama soğuk olanı daha güzel
Anladım evet ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Her türlü sevilir.
Bencede ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Aşure soğuk yenmez sıcsk olmalı
Hmm anladım bende iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğuk daha güzel oluyor
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
İkisnin de tadı başka valla
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Sicak daha cok severim ama ikiside harika
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Aşure sevmiyorum maalesef
Anladım evet ama niye maalesef dedin peki
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Aşure soğuk yenir daha güzel oluyor
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Ne sıcak ne soğuk. Sevmem
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Fark etmez hiç.. Her türlü yerim..
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Tatlı değil ki, bulamaç gibi bir şey.
Tatlı ama şekerli çünkü hem diğer tatlılara göre daha faydalı tabi ve tok tutuyo bide oda var
Gerçi ilk yapılan aşure tarifi şimdiki tariflerden farklı en asıl orjinal tarifin hikayesine istersen bak nasıl diye
Asıl tarifte mesela şekerde yok diye biliyom
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Ne bu böyle, üst üste cevap atmışsın. Üstelik başlığı açalı neredeyse 1 ay olmuş şapşal. 🤣
Sicak olsun guzel olsun…
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Yani soguk da yemisligim var tabi ama imkanim olsa sicak baslarim heralde…
Soğuğa yakın seviyorum
Aynen oda güzel ya da güzeldir bende iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Rica ederim
Soğuk ama içinde nohut ve fasulye olmayacak
Analdım evet
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Ne demek rica ederimm
Soğuk
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Serin serin severim.
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Aşure sevmiyorum
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Sicak güzel
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Ilık diyelim
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
aşurw sevmem
Anladım evet genede teşekkürler
Her haliyle severim
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Yapıldıktan sonra birax soğumuş hâli 😋
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğuk severim
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğuk seviyorum.
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğuk
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğuk
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Rica ederim 🙂 sicak yemek ve sicak tatli sevemiyorum. En fazla ılık güzel oluyor. Bir tek cok usudugumde sicak corba cazip geliyor.
Anladım evet
Soğuk çok severim
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Sıcak severim ben
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Rica ederim 🙏
Soğuk
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Sıcak
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Aşure sevmiyorum...
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Sıcak
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğukkk buz gibi olcak miiis
Soğuk yemek zararlı meyve bile soğuk yenmemeli sadece karpuz soğuk yenir diye biliyom meyvelerden yemeklerde soğuk yemek iyi değil bide buz gibi daha kötü dikkat et
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğuk
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Rica ederim ama bana soğuk olunca tadı daha çok oturmuş geliyor
Anladım evet olabilir kişiden kişiye değişir ama soğuk yemek yemek zararlı meyve bile soğuk yenmez zararlı sadece karpuz soğuk yenir ya da yenebilir diye biliyom bunu bi kenara koy soğuk su içmek bile zararlı yani
Şöylede deneyebilirsin istersen dolapta bekler soğuk olur çıkartırsın normale döner gene kıvamı toplanmış kendini toplamış olur ama sen sadece bunu demek istemedin sanırım hem kendini toplamış hemde yerkende daha güzel oluyo yani birazda tat olarakta snırım deme
Ama bence genede dene dolaptan çıkarı normale dönsün bide öyle yemeyi dene eğer öyle denemediysen beğenmezsen dolaba geri koyup dolaptaki soğuk olandan alırsın
Deneyecegim tesekkur ederim
buz gibi olsun ben gibi
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler
Soğuk yemek zaten sağlıklı değil karpuz dışında diye biliyom belki meyvelerdenama soğuk yemek iyi değil buz gibi daha kötü dikkat et
Sevmem
Ben iki türlü daha doğrusu üç türlüde severim sıcak soğuk ve oda sıcaklığında ama en çok hangisi bilmiyom bu arada teşekkürler