Soğuk havayı mı seviyorsunuz sıcak havayı mı?
Geldi gelmekte olan.. Geliyor Cehennemin diğer yüzü Zemheri soğuğu..
Sevmiyorum kışı ve soğuğu.. Ankara 'nın ayazını.. Ama hanımefendi haklı sıcaklarda insanlar biraz şey oluyor.. 🙄

Soğuk havayı mı seviyorsunuz sıcak havayı mı?
Geldi gelmekte olan.. Geliyor Cehennemin diğer yüzü Zemheri soğuğu..
Sevmiyorum kışı ve soğuğu.. Ankara 'nın ayazını.. Ama hanımefendi haklı sıcaklarda insanlar biraz şey oluyor.. 🙄

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İkisi de hoşuma gitmiyor aslında.. Bu havalar iyi böyle..
Sıcak havada hiçbir şey yapmak istemiyorum.
Ama soğuk havada full dışardayım, geziyorum.
Soğuk hava diri tutuyor bence ruhumu
Yay burcu ve ateş grubundanım. Sıcak havayı severim...
Sicak havayı seviyorum, hep yaz olsun 🎈🎈
Sıcak hava ya yaz hic bitmese
Soğuk>>>>>
Ortası