Yemek yiyemiyorum, iğreniyorum, neden olabilir veya ne yapabilirim?

Çok küçük yaştan beri aşırı yemek seçiyorum. Yemeğin hissiyatı, tadı ve kokusuyla gereğinden fazla ilgileniyorum. Çoğu zaman iştahım da pek olmuyor sadece yaşamak için yemek yiyorum ama bazen canım tatlı, atıştırmalık tarzı şeyler çekebiliyor. Ayrıca yediğim yemekler çoğu zaman şişkinlik, ishal, ve kusma yapabiliyor da. Doktora gittiğimde kan tahlilime bakıldı ve gastrit teşhisi konuldu fakat yemeklere karşı olan ön yargımı ve iğrenme duygumu tam olarak açıklamıyor. Daha çok psikolojik olabileceğini düşünüyorum çünkü beni iğrendiren bir şey yediğimde öğürmeyle başlayıp kusma ile devam edebiliyor. Ayrıca yaşım arttıkça yiyebildiğim şeyler daha da kısıtlanıyor, örneğin eskiden et ve makarna yemeyi çok severken şimdi nasıl yersem yiyeyim kusacakmış gibi hissediyorum.

Yemek yiyemiyorum, iğreniyorum, neden olabilir veya ne yapabilirim?
Cevapla