Yemek yiyemiyorum, iştahım hiç yok. Bununl ilgili ne yapabilirim?

Orta kilolu ve sağlıklı biriyim, eskiden çok sık yemek yer ve sürekli atıştırmak isterdim. Fakat nedensizce son bir aydır hiç iştahım yok ve yemek yemiyorum. Yalnızca kahvaltımı çok çok az miktarda yapıyor, akşama kadar bununla idare ediyor ve akşam da 6-7 kaşık bir şeyler yiyerek günü tamamlıyorum. Eskiden sevdiğim her şey şu an midemi bulandırıyor, ciddi şekilde yemek seçiyorum. Eskiden sürekli dolabı kurcalardım ama artık çevremdekiler hatırlatmasa yemek yemeyi dahi unutuyorum. Ve günde bir kaç bardak su içiyorum sadece. Haliyle kilo vermeye başladım. Doktora gitmekten keyif alan biri değilim ve doktora gitmek felan istemiyorum. Sadece eskisi gibi iştahımın gelmesini istiyorum. Annem beden sağlığı, yemek, diyet konularında fazlasıyla bilgi sahibi bir kadın fakat o dahi iştahımı getiremedi. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı, ve eğer varsa bu iştahsızlığı nasıl atlatabilirim?
Yemek yiyemiyorum, iştahım hiç yok. Bununl ilgili ne yapabilirim?
Cevapla