
Elinin ayarı ve yorumunun imzasını taşıyan, dilimizde izini bırakacak o tadımlar neler?

Elinin ayarı ve yorumunun imzasını taşıyan, dilimizde izini bırakacak o tadımlar neler?
O yemeği kimseye yedirmem ya ahah.
Kendim yemem gerek belki çok sevdiğim biriyse veririm tadımlık.
Soruya gelecek olursak yemeklerden fırın yemeklerini iyi yaparım, tatlılardan ise şerbetli tatlıları.
İlk yaptığım birçok tatlı beğenilmişti nedense tatlıyı da çok seviyorum belki yaparken sevgimi katıyorum ondandır güzel olması anlamış değilim.
Onun dışında pek elime güvenmiyorum denemek lazım bakalım
En güzel yaptığını düşündüğün fırın yemekleri ve tatlılar hangisi desem?
Tavuk iyi yaparım
Tepsi kebabı var bizim burada onu iyi yaparım.
İçli köfte çiğköfte iyi yaparım lahmacun vs bunları yaparım yani hiç mütevazı olamayacağım.
Onun dışında tatlılardan Kıbrıs tatlısı, revani, şeker pare, ıslak browni kurabiye, irmik helvası o tarz iyi yaparım
Daha ne, maşallah Güney ve Güneydoğu kültürü sende:))
Güneydoğuluyum.
Ondan olabilir.
Yok be millet neler yapıyor bizimkisi normal şeyler yine aç kalmayız işte 😀
Çok fazla bilip siradanlik yerine görece az bilip parmak isirtmak tercihtir bence diyerek konuyu ortada bağlamak gerek 😄
Ahaha, olaya iyi tarafından bakmak bu olsa gerek.
Teşekkür ederim.
Öyle diyelim o zaman.
Az olsun öz olsun benim elimden olsun yeter diyerek kapatalım.
Rica ederim, aynen öyle. İyi akşamlar olsun
Size de hocam
Fırında patatesli tavuk için özel baharatlı sosum var. İşin komik tarafı ailecek gıda sektöründeyiz hepimiz bu yemeği kendi tarifimize göre yapıyoruz. Birbirimizin tarifini beğenince "farklı bisey koymuşsun sanki ne koydun" dediğimizde kimse hiçbir şey söylemiyor. 😄😂
Ama sizin bu ailesel gurmelik de pek tatlı 💫😄
O sosu merak ettim ama neyse:)
Ahahah😄😂 sır 😎
Açıklamaya bak ahahah:) hamur işini severim güzel de yaparım, hamurumu da açarım:)) tatlı yapmayı daha çok seviyorum 🍰❤️
Fotoğrafın altindaki ayrı, onun altındaki ayrı güzel değil mi? 😂
Hamur işi, tatlı misss
Hepsi ayrı güzel👌😄
Bol keseden kendimi övmek tarzım değil. Yemeklerimi yiyenlere sorsunlar..
Peki, sen öyle diyorsan
Aynen 👍
Teşekkürler..💗🌾
Rica ederim 🌸
Cevap
6Cevap
Ben iyi yemek yapamıyorum. sadece paket yemekleri yapmakta iyiyim.. donmuş pizza ya da nuget gibi yiyecekler.
Öğrenirsin yavaş yavaş Barışçım, yani lazım:)
İnşallah doğru:)
Yemek mi? hiçbir şey de övünmem ama konu yemekse içli köfte patlıcan sarma karnıyarık sebze dolması hele ki kuru biber dolması lahana sarması.. patates salatası elimden kaçarı yok
Hamaratligin dibine vurdum diyorsun, güzel
Benki doğunun mutfağında büyümüş.. tabi ki mutfakta iyiyim
Ona ne şüphe! 💫
Teşekkürler..
Rica ederim
Çok güzel makarna yaparım 😅😅😅
Şaka bir yana güzel yaptığım yemekler var hem kendim hem çevrem beğenir. Lakin şunu güzel bunu özel yaparım diye kendimi övmeyi sevmiyorum 😌
Makarnayi ben de çok özel yaparım:))
Pirinç pilavı danhado benden gelsin, ben övmüş olayim:)
Yiaaa makarna diyip geçmemek lazım 🤪 sonuçta makarna var ma-kar-naaa var 💅
İki yumurta kiramayan kizlar bile varken 😂
Omlet ve makarnanın sıradanlaşmasına karşıyım efendim. Kim demiş bunlar için kolay yemek diye aaa! 🥺
Onlar için öyle söylemler üreten kimlerse, pop kültürün uşakları 😡
Yiaaa "uşak" dedin aklıma karadeniz geldi karadeniz gelince kuymak geldi offf 😢
😂😂😂
Sen de iyi yardiriyorsun bro, kuymak dedin. Şimdi buraya dusurdun😄
💅😌
Genel olarak el lezzetim olduğunu söylerler Içli köfte, pirinç pilavı, işkembe en başı çekiyor
Eline sağlık, üçüne de tavım 😏
Yaparız be ya ayıp ettin 😌🤘
Körili tavuk sote diyebilirim en basitinden:)
Körili tavuk soteyi ilk kez arkadasimin mekanında denemiştim, o günden beri favori tatlarimdan biridir:)
Tarifini Dayımdan almıştım, normalde köri sevmem lakin buna çok güzel yakışıyor:)
Tantuni yaparım evde.
Ayrıca fırında tavuk. Güzel soslu sebzeli.
Ellerinize sağlık o halde! 💫
En iyi yaptığım yemek 10 katlı su böreğidir özellikle kıymalı yapıyorum babam çok sever bayıla bayıla yer ona göre Can boğazdan gelir ama ben hamur işi tüketmiyorum
Benim elimin değmesi yetiyor 😂😂 Valla ne yapıyorum bilmiyorum ama beyefendi pek sever yemeklerimi mesela... ona sormak lazım
Yaptiğim yemek , pasta çeşitlerini lezzet olarak beğenmem ama arkadaşlarım ailem bayılır
Yok valla. en son Türkiyede mantar corpasi yapdım çok sevmislerdi hala konusuluyor. Baskada yayla corpasi YAPabiliyorum😃😂menemende yaparım ama ben müthiş yemek yaparım asla yapamiyorum
Köfte güzel yaparım
İçine ekmek içi katıyor musun?
Evet ya da galete unu ıslak ekmek katan da var
Bu yüzden sordum, köfte daha yumuşak ve lezzetli oluyor bana göre ama ek malzeme olmadan yapılan da tadımlık yani
Mutfak islerini sevmiyorum ben...
Genel olarak elim lezzetlidir.
Sucuklu yumurta
Tavuk sote
Teşekkürler bro'm
Hepsi.
O kadar iddialisin yani
Belli :))
Su böreği yaparım
Kaç kat pişmiş hamur konuyor?
10 kat oluyor benimki
Güzel, kıymalısi da epey 👌
Baksana bir
Yumurta 🤣🤣🤣
😂 Menemen soğanlı mı olur sogansiz mi diyerek klişe soruyu sorayım bari?
Soğansız olur net 😉😉
Aslan abim ya, helal olsun 🤘😄😉
👏👏👏👏
Sivas bombası 🔥
Menemen
Chesecake
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?