Bir adet pizzaya içecek hariç 750 TL ödedi erkek arkadaşım. Sizce ondan pizza isteyerek ayıp mı ettim bu ekonomik şartlarda?

Bir adet pizzaya içecek hariç 750 TL ödedi erkek arkadaşım. Sizce ondan pizza isteyerek ayıp mı ettim bu ekonomik şartlarda?

Tavuk döner yiyelim mi diye sordu. Ben pizza yemek istiyorum dedim ve pizzacıya geldik. Bu pizzaya 750 TL hesap geldi. Erkek arkadaşım zengin birisi değil, mağazada asgari ucrete çalışıyor. Ayıp mı ettim sizce 😔

Bir adet pizzaya içecek hariç 750 TL ödedi erkek arkadaşım. Sizce ondan pizza isteyerek ayıp mı ettim bu ekonomik şartlarda?
Cevapla