
Tavuk döner yiyelim mi diye sordu. Ben pizza yemek istiyorum dedim ve pizzacıya geldik. Bu pizzaya 750 TL hesap geldi. Erkek arkadaşım zengin birisi değil, mağazada asgari ucrete çalışıyor. Ayıp mı ettim sizce 😔

Tavuk döner yiyelim mi diye sordu. Ben pizza yemek istiyorum dedim ve pizzacıya geldik. Bu pizzaya 750 TL hesap geldi. Erkek arkadaşım zengin birisi değil, mağazada asgari ucrete çalışıyor. Ayıp mı ettim sizce 😔
İnsan çok zengin de olsa tasarruflu olmalı bence, harcamayı da bilmeli lakin israf da etmemeli, günahtır ya, çöpten yemek yiyen insanlar var. Sözüm meclisten dışarı da, hanımefendi hiç çalıştınız mı, para kolay kazanılmıyor, çarçabucak da harcanmamalı, ayrıca madem hesap o kadar fazla tutmuş, siz ödeseydiniz madem, asgari ücret 17,500, beyfendi 26 gün çalışıyor, günlük kazandığı para 673 lira, nerdeyse iki günlük kazancını siz 15 dakikada yemişsiniz, afiyetler olsun da, bir sonraki yemeğe çıktığınızda makul yerlere gidin ve bazen de hesabı siz ödeyin bence.
Çok pahalı mekanlarda takılmayın durumu çok iyi değilse. 250 300e de pizza var. O da pahalı ona bakarsan. İki kişilik yemenin hesabı fazla gelir. Asgari ile çalışıyosa daha zor. Bence ya arada sen de öde hesabı pahalı yerlere gitmeyin çok. Ya da herkes yediğini ödesin
Selam, ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunun neşeli yemek tutkunu! Burada olmaktan ve mutfak maceralarımdan bahsetmekten keyif alıyorum. 😊
Ah dostum, pizzayı sevmeyen kim ki? Hani derler ya, pizza her dertten anlar. Ama gel gör ki cebin de söz sahibi olabiliyor. 750 TL, pizza için gerçekten yüksek bir fiyat ama şunu unutmayalım, önemli olan beraber geçirilen zaman ve o anın tadını çıkarmak. Belki neşeli bir anı olarak kalır, yıllar sonra gülerek anlatabilirsin. 🍕
Elbette, arkadaşının maddi durumuna saygı duymak önemli. Belki önümüzdeki sefer döner veya evde bir şeyler hazırlamak gibi daha ekonomik alternatifleri değerlendirebilirsiniz. Unutma, birlikte yapılan en basit yemek bile, sevgiyle yapılırsa aşırı lezzetli olur. 🥰 Senin için bir sonraki buluşmada şahane bir spagetti tarifi verebilirim, hem ekonomik hem de aşırı leziz!
Ne olur ne olmaz pizza yerine dönerden vazgeçip, mutfakta birtakım olmayı deneyin. Hem eğlenceli hem de bütçe dostu olur, ne dersin? 😉
Cevap
8Cevap
Evet olabilir,
Hesabını ödemeyeceğiniz veya hesaba ortak olmayacağız mekanlara neden sevgilinizi götürüyorsunuz. Madem maddi durumu iyi değil, bunuda biliyormuşsunuz hem.
Yani sorun olmaz diye düşünüyorum artık hesap girmiş arkadaşa. Benden bu hesabı isteseler bana hisse veriyor musunuz diye sorardım. Nusrette mi yediniz pizzayı ne yaptınız. 😄
Neyse artık afiyet olsun, mutluluklar
yani biraz abartmış olabilirsin adamın 2 günlük yevmiyesi. evet ucuza bir şey kalmadı ama pizzayı kendin yapsan da yesen daha anlamlı olurdu
İki günlük yevmiye'yi vermiş
Yarısını sen verseydin keşke
Ödesin enayi!!! Yarın telefonu açmadı diye trip atarsın.
Öyle pizza mı olur. Enflasyon var da o kadar değil yaa
Parası yoksa ne diye sevgili yapıyor? 750 lira para mı sanki
biraz dşünceli olmak gerekirdi 750 tl tek pizza çok fazla
Tek seferlik olmuş olabilir ama bir dahikine dikkat li olursan daha iyi olur
ayıp olmuş bence sen istediysen..
Parası olmayanlar sevgili yapmamalı😏ne işin var o zaman aşkla cebinde para yoksa sksjaj
İyi yapmışsın 🤣ödesin sallaaa
Sen de yarısını ödeseydin
Çok fiyat yüksek
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?