Dışarıda 150 lira olan pizzayı evde yaparak 350 liraya mâl ettim. Sizin de böyle enayilikleriniz var mı?

Evet hesap kitap işi benden sorulur. Lütfen yargılayın hak ettim.
Dışarıda 150 lira olan pizzayı evde yaparak 350 liraya mâl ettim. Sizin de böyle enayilikleriniz var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Fulya hanım teşekkürler.
Dışarıda 150 lira olan pizzayı evde yaparak 350 liraya mâl ettim. Sizin de böyle enayilikleriniz var mı?
Cevapla