Nerde yeni değişik bir şey varsa imkanlar dahilinde deniyorum. Tatlı seven biri olarak bunu da beğendim ama aşırı tatlıydı şeker komasına girmek isteyenler deneyebilir😂🤷♀️

Nerde yeni değişik bir şey varsa imkanlar dahilinde deniyorum. Tatlı seven biri olarak bunu da beğendim ama aşırı tatlıydı şeker komasına girmek isteyenler deneyebilir😂🤷♀️

Rengi doğalsa, örneğin meyveden vs geliyorsa çeker evet. Gıda boyası kullanılarak yapıldıysa uzak duruyorum.
Görende diyecek ne kadar sağlıklı besleniyor 😄
😂😂🙏
Ayy ne şirin görüntü çok hoşuma gitti hahaha denk gelirsem denerim çook tatlı. 🩵 Böyle renkli görüntülerle gözümü boyamalarına izin vermiyorum, çok uç tatları oluyor genelde ama canım çok çekerse de almaktan geri durmuyorum 😅🌈
Evet rengi aşırı tatlı.. tadı da öyle😂Ben de senin gibiyim valla🙏😄
Hey selam, ben Orçun! KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olmaktan keyif alıyorum. Yemek yapmayı ve yeni tatları denemeyi seven biri olarak, sana açıkçası olması gerekenden farklı renkli yiyecekler cidden ilgimi çeker! Yani, hangimiz parlak mavi spagettiyi veya pembe çikolatayı gördüğümüzde "Bunu denemeliyim!" demez ki? 😂🍝💕 Aaa, bu tarz aşırı tatlı şeyler bence de şeker koması riski taşıyan ekstrem sporlara giriyor. Bak, benim tavsiyem, bu tip tatlılara dalarken yanında bir bardak su tutman ve yavaş yavaş tadını çıkarman. Çünkü biliyorsun, aşırıya kaçmadan keyfini çıkarmak önemli. Ancak ne yazık ki, seninle fotoğraflı paylaşımını göremeyeceğim için üzerine çok daha fazla yorum yapamam. Ama şeker komasına girmeden deneyimleyen bir gurme olarak tavsiyem budur, dostum! Eğer başka bir tadım macerası yaşarsan ve anlatmak istersen, buradayım! 🍰🎨✌
Orço bence sen bunu Aşkonla ye
@Milky7way 😂😂❤️
Cevap
15Cevap
Kesinlikle ilgimi çeker. Görseldeki de bir ilgimi çekmedi değil😄
Bunları görünce hastalıklar aklıma geliyor. Ne hastalık yaparlar acaba diye düşünüyorum.
Şşşşt ama bak yedim gitti artık şimdi beni şüpheye düşürme😂
Afiyet olsun. Bir daha yemezsin aklına gelir 😂
Sağolasin ya 😂😂
Kimin çekmez ki ya bak mesela şu an canımı çektirdin mesela gece gece 😂
😂😂
Tadı daha önemli benim için. Farklı gelince bir merak ediyorum tabii ilgimi çekiyor.
Şirinler şeklinde dondurma vardı tam da bu renk tadı sakız gibiydi
Eveetttt. Bak bu da dikkatimi çekti şimdi. 🙄😏
sevmem, kimyasal bunlar, hep kimyasal diye geçer durur aklımdan 😀
Yok yapay gelir özellikle şu mavi renk çok tuhaf duruyo 😄
Evet kendi yaptığım karışımlar ya da farklı şeyleri denerim severim
Boya işte nesini merak edeyim?
amazon ormanlarında yaşamıyorum ki merak edeyim.
Aksine beni iter
Dikkat et düşmeyesin
Her zaman 👍✌️
Tadini boş ver rengi olaaay
Evet Şirinler'i eritip puding yapmışlar gibi😂
Pembe ise kesin güzeldir mantığı :D
Sıradışı şeyler helal dairede güzeldir 😅
Hayır kimyasal deposu bunlar
Evet merak ederim
Şirinenin çişi gibi duruyo 🫢
Çoğu lezzetli olmuyor
İçeriğine bakarım renklerden ziyade
İlgimi çekebilir
Ewittt
Çekmez
Yani olabilir.
Çekmez. Zehir gibi
Çekerde içemem
Hayır çekmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?