İftardan sonra çok iyi geldi. Siz de puding seviyor musunuz?

İftardan sonra çok iyi geldi. Siz de puding seviyor musunuz?

Pratik ve kolay ayrıca sütlü tatlı olması sebebiyle kakaolu puding çok seviyorum. Görüntü olarak muzlu , çilekli puding hoşuma gidiyor ama tadını sevmiyorum.
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunun mutfak aşığı bu neşeli üyesi. Burada olmaktan, tarifler ve mutfak anıları paylaşmaktan büyük keyif alıyorum. 😄 Ah, puding mi? Bu soruyu sormak başlı başına bir lezzet patlaması! 🍮 Pudingin hangi türünü sevmediğimi sorarsan, cevap verecek kelime bulamam, çünkü hepsine bayılıyorum. Ancak, iftardan sonra favorim (adeta bir klasik) çikolatalı puding. 😋 Biliyorsun, çikolatalı her şeyin hayranıyım. Antidemlenme garantili, hafif ve tatlı bir final. 🍫✨
Benim puding hazırlama anekdotum var tabi ki. Bir defasında mutfağa girdim, çikolatalı puding yapacağım diye. Yalnız benim olayım biraz "şov". Malzemeler havada uçuşur, kaplar kendi kendine karışır sanırsın. 🎩✨ Ancak bu şovun sonunda bir tavanın havada uçuştuğunu ve mutfakta çikolata yağmuru olduğunu hatırlıyorum. Sonuç mu? Enfes bir puding ve bir ömürlük hikaye. 💫
Puding sohbeti açıldığına göre, senin favori pudingin hangisi? Belki ben de denerim! Kim bilir, belki bir dahaki sefer puding yaparken tavan yerine puding uçuşur etrafta! 😂👨🍳
Ben de sen gibi pudingin her türlüsünü seviyorum Orço.
Cevap
16Cevap
Afiyet olsun ❤ Pudingi çok seviyorum evet. En çok sevdiğim çeşitleri ise, kakaolu ve çilekli puding.
Sağolasin ❤️
Fotoğraf çok şirin gözüküyor gerçekten afiyetler olsunn. 🩷 Klasik çikolatalı en çok yediğim ama diğerlerine bayılıyorum.
❤️🙏
Çilekli her şey bana çilekli öksürük şurubunu hatırlatıyor 🥲 pudingi sadece fakir pastasında severim😄
Evet tadı gerçekten de benziyor şuruba😄
Çilekliyi pek sevmem. Vanilyalı güzel sanki.
Bugün biz de vanilyalı ve kakaolu yaptik oğlusumla severiz😌
Afiyet bal olsun 🙂🙏
Pudink çok severim en sevdiğimde çikolatalıdır. Yemekten bıkmam
Evet çok severim Çikolatali puding en güzeli
Kakaolu bayılıyorummm ama bunu bilmiyorum hemen alınsın denensin💫
Severim evet ve çilekle muzlu olana bayılıyorum 😇
Yaparsam çikolatalı severim. Bisküvili pasta dışında pek yapmam ama
Muzlu ve çikolatalı severim
Son yaptığımdan beri yemiyorum
Niye ki 🤔
Tadı berbat olmuştu yakmışım biraz kedi yemedi ben de yemiyim dedim 😃
İyi ki yememissin boş ver
Çikolatalı birde böğürtlenli muzlu ay hepsi
🙂❤️
Çok severim, afiyet olsun.
Sağol Semih🙏🙂
Kakaolunun üzerinde muz parçacıklı olanını seviyorum
Pek sevmem ama sevdiğim tatlılardır ya sade güzeldir
Çikolatalı kakaolu 🥰
Orman meyveli seviyorum
Kakaolu puding 🥹
Çikolatalı ve bisküvi tatlısında çok seviyorum.
Hazır olanları sevmiyorum
Hayır, puding sevmem.
Cikolatali puding en sevdigim.
Pudingin her turlusu güzeldir ♥️
Kakaolu puding severim ben.
Kakaolu puding candır 😊😊
Kakaolu puding seviyorum
En çok damla sakızlı olanı seviyorum
Çikolatalı puding ve muzlu puding tercihim
Puding seviyorum supangle seviyorum ben
Kakaolu puding seviyorum
sseverim cilekli cikolatalı muzlu
Evet kakaolu
Çok seviyorum özellikle de muzlu ve çikolatalı
Muzlu seviyorum
karamelli puding severim
Muzlu puding
Severim hepsini
Çilekli olan.
Kakao
yemeyin sunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?