Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bağlantı Yavaşlığı Nedeniyle Bu Soruyu 2 Defa Paylaşmışım Kusuruma Bakmayın buraya görüş paylaşın o soruyu silecem bunun aynısı olan ah bağlantı ah hep senin yüzünden Psiphon Pro




Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Küçükken yemeyi çok severdim. Muzlusuna bayılırdım. Bu aralar 12 yıla yakındır yemiyorum. Bulması bazen çok zor.
Mis'in güzel oluyor mu? Çikolatalı seviyorum
Evet Dün Akşam Çektim Fotoğrafları 😊😋
Afiyet olsun 😂
Rengi çok açık ya
Telefonun Flaşından öyle çıkmıştır 😅
Olabilir :D
Puding yemeye bayılıyorum, en sevdiğim ise kakaolu puding🐣
Aynıyız 😉 Ben de tam tersi çikolata ile fazla aram Yok 😅 Çilekli candır Diyorum
Çileğe alerjim var maalesef..
Altını çekmeyi unutmuşsun
Altın da ne var ki son kullanma tarihi yazıyor 😅
Sen içinde ki bulunan içerik yazıları çektim ya ona bak 😅😉
Şaka yaptım ya afiyet olsun bende çilekli seviyorum 😂😂😋
Çilekli Candır 😋😊 Anladım Şaka yaptığını 😉😅
Güzel😃
Çok severim, en çok çikolatalı ve muzlu seviyorum ✨
Çok severim, muzlu ayrı bir severim
Normal kakaolu puding
Hepsini seviyorum ben
muzlu puding ❤️
Bayılırım çilekli ve muzluya
Çileklisi mükemmel oluyor kesinlikle ❤
sadece çikolatalı gerisi çöp
Puding de neymiş, beni kesmez😄
hepsini yerim ama çilekli daha iyi
Kazanlarca
Cikolatali puding olmadan yasayamam
Çikolatalıı 😍
Kakaolu severim.