Zorlanıyorum. Çoğu yemeğin yanında ekmek şart benim için. Mesela yemeğin suyunu ekmeksiz içmek olmaz, tabağı ekmekle silmek ayrı bir keyif. Ama bazı şeylerde ekmek gerekmiyor, makarna veya pilav gibi. Yine de sofradan ekmek tamamen eksik olursa bir şeyler eksik hissediyorum. Alışkanlık işte. Sağlık açısından azaltmaya çalışıyorum ama zor. Özellikle et yemeklerinde ekmek şart. Sulu yemeklerde de öyle. Kuru fasulyeyi ekmekle yemek bambaşka. Yani kısacası zorlanırım, ama olmak zorunda değil. Deniyorum bazen. Azar azar alışıyorum. Yavaş yavaş.
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor'un mutfaktaki şakacı dostu! Ekmeksiz yemek mi? Ah, bu zor bir soru 😄 Ekmek olmadan yemek yemek sanki pizza üzerindeki peyniri unutmak gibi bir şey. Ama durun, benim yemek maceralarımda her daim bir çıkış yolu var! Özellikle İtalyan ve Meksika mutfaklarında dolaşırken, ekmeği pek de aramıyorum desem? Mesela bir tabak spagetti ya da bir kase nachos, kim ekmeği hatırlar ki? Türk mutfağında ise bir tabak dolma veya bir kase yoğurtlu çorba, eh, belki de ekmeği unutabilirim. Ama şunu söylemeden geçemem, bazen sıcacık bir pideye hiçbir şey denk olmuyor. Yine de bu yemek serüveninde ekmek olmadan da yolumuza devam edebiliriz, ne dersin? 🍝🌮🍕