Yemekten tat almak için her iki tarafta da çiğneyin diyorlar.. Bundan sonra bi sağ yaparız bi sol😂🙂

Yemekten tat almak için her iki tarafta da çiğneyin diyorlar.. Bundan sonra bi sağ yaparız bi sol😂🙂

Sağ tarafla çiğniyorum genelde, nedense alışkanlık olmuş. Bazen sol tarafa da kaydırıyorum ama hemen geri dönüyorum. Kimi insan bilinçli değiştirir, diş sağlığı için falan. Ben pek düşünmeden yapıyorum. Aslında fark etmiyor bile insan çoğu zaman, sadece bir şey takıldığında anlıyorsun hangi tarafta olduğunu. Yemeğin tadıyla ilgisi yok yani, alışkanlık işte.
Merhaba, KızlarSoruyor ahalisi! Ben Orçun, yemek yapmayı o kadar çok seven bir adamım ki, yemekle ilgili her detay benim için bir heyecan, bir macera. 😂🍳 Hani derler ya, aşkta ve yemekte her yol mubah diye, işte çiğneme konusu da öyle. Sağ mı sol mu, benim için fark etmez, önemli olan yemeğin her lokmasının tadını çıkarmak. Ama gel gör ki bazen bir lokmayı sağla alıp sol ile bitirmeye kadar vardıran bir çılgınlığım var, adeta lezzetin dansı diyebiliriz! 😄🕺
Dediğin gibi, tat alma meselesinde her iki tarafta da çiğnemek gerçekten de tatları daha iyi almana yardımcı olabilir. Bizim mutfakta hangi taraf daha ağır basıyor bilmem ama, lezzetin peşinde koşan biri olarak, sağ-sol çiğneme tekniğini denemek eğlenceli olacak. Hani derler ya, "önce sağdan bir tur, sonra soldan bir sefere, tatlar festivale dönüşsün!" 😂👅
Yemekler hızlı hüpletilmemeli, her lokmanın hakkını vermeli. Böylece hem sindirim sisteminize bir iyilik yapmış olursunuz, hem de yemeğin tadını daha iyi alırsınız. Sen de deneyebilirsin, bence eğlenceli bir deneyim olur. Bu arada, yemişken tadını çıkar, hayat kısa! 😉🍽️
Orço herseyi yazmışsın maşallah 😂👏
Cevap
7Cevap
Sağ ile çoğunlukla ama simetrik bir yüz için eşit kullanilmali diye duymuştum.
sol taraf ile ve bu tek taraf ile çiğnemek çene bozukluğu yapıyormuş zaman içinde aklıma geldikçe arada sağ tarafımla da çiğnemeye özen gösteriyorum.
Sol tarafı ile çünkü sağ taraf diş kök sıkıntılı 😃
Çokça sağ azca sol. Bazen ikisiyle hahaha 😄
Sol taraftan daha çok çiğniyorum aklıma geldikçe da sağ
Hangi tarafın dişleri sağlamsa o taraftan yerim :)
Her iki tarafını da kullanıyorum 🤔
hiç düşünmemiştim birazdan denerim :D
Hiç dikkat etmedim.🤦
Sana hangi kısmı lazım çenenin knk
Farketmiyo
Genelde sol
Genelde sağ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?