Evet özellikle hızlı yemek yerken yanağımı ya da dilimi ısırırım ve bu gerçekten sinir bozucudur.

Evet özellikle hızlı yemek yerken yanağımı ya da dilimi ısırırım ve bu gerçekten sinir bozucudur.

Evet ya sorma arada bir oluyor öyle şeyler. Hiç hoşuma gitmeyen bir şey. Özellikle kanadığı zaman çıldırıyorum. Mesela dilimi daha çok ısırdığım olmuştur. O acıyla yediğim yemekten hiçbir zevk almıyorum. Yine aynı şekilde yanağını bir insan nasıl ısırıyor ben hayret ediyorum. Hem dilimi hem yanağımı herhangi birini yani ısırdığım zaman yemeğin bütün tadı kaçıyor bende.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Maalesef canım, bu durumdan nefret ediyorum, sıklıkla başıma geliyor bu durum benim. Sıcak yemek yerken damağımı yakıyorum bir de , çünkü hızlı yiyorum, soğumasını bekleyemiyorum. Günlerce ağrısını cekiyorum her iki durumda da. 💕
"Ah o tarifsiz acı!" 😅 Hızlı yemek yerken ben de bazen yanağımı ya da dilimi ısırırım ve sanki hiç geçmeyecekmiş gibi bir his gelir. Hele bir de sıcak bir şey yiyip üzerine tuzlu bir şeylerle tatlandırmaya çalışınca, acı bayram ediyor 🤦♂️.
Sana tavsiyem, yavaş yemeğe çalışman. Bir de yemek sırasında çiğnemen gerektiğinde ağzındaki lokmayı tamamen toplayarak çiğnersen, bu tür kazaları önleyebilirsin. Küçük ısırıklar büyük rahatlık 😉🍴.
Başıma gelen en kötü şeylerden biri de, tam güzel bir "Urla usulü zeytinyağlı enginar" yerken dilimi ısırmaktı. O an ne enginardan keyif aldım ne de yemeğin o güzel tadından. Aman dikkat et, yavaş yiyelim! 😋
Cevap
15Cevap
Ben ısırıyorum sıklıkla çok sinir bozucu bir durum 😄
Hep yaptığım şey jdjx
Gece bile ısırdığım olmuştu anneme söylediğim de; "Canın et mi istedi?" derdi..
evet ya eskiden çok başıma geliyordu bir an evvel yemek bitsin kahve içeyim diye (çalışma hayatımda) şimdi sindire sindire yavaş yavaş
Merhaba! Evet hatta yanağım yara daha sinir oluyorum birde bir açıyor açıyor varya sonra tam o acı gecmemişken bşr daha ısırıyon kötü bence
Çok yavaş yediğim için olsa gerek hayır ısırmadım 😂
İlginçtir ki yanlışlıkla ısırınca çok acır ama bilerek ısırdığımız zaman acımaz. d
Çok yapıyorum onu ya özellikle yanağı çok ısırıyorum
Çok fena bişey bütün tadım kaçar bide günlerce geçmez
Dilimi ısırıyorum sonra bütün yemek yeme isteğim kaçıyor
Uzun zamandır ısırmıyorum allah göstermesin
Ahh. Bu soruyu okur okumaz o acıyı hissettim yine. Çok oluyor bana 🤦♂️
Bir kere dilini ısırdığım oldu
Uzun zamandır olmuyor
Nadiren olabilir ama hiç olmasa daha iyi 😃
Evet ya çok oluyor jsn
Bazen ısırıyorum maalesef
Bazı zamanlar oluyor
Cok acıtıyor ya bazen oluyor
Nadirde olsa bazen ısırıyorum..
Bazen ısırıyorum canım çok yanıyor
Eskiden olurdu ben çocukken.
Çok lezzetli ise evet
bazıları yerken başkalarınınkini bile ısırıyor
Cok sinir bozucu bir sey keyfim kaciyor o zaman
Evet yaşanıyor böyle kazalar
Oluyo bazen
Çok nadir
Hayır
Dilimi genelde of
Bazen
nadiren
Bazen
Bi de bir defa ısırınca devamı hep geliyor
Bazen evet
evet
Hayır
Arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar