
Ben sade içiyorum genelde. Tatlı vb. yiyecekleri çayla daha çok seviyorum. 😊

Ben sade içiyorum genelde. Tatlı vb. yiyecekleri çayla daha çok seviyorum. 😊
Afiyet bal olsun. Kahven şahane görünüyor kokusu buraya kadar geldi sanki.. Beni biliyor herkes kahveyi tatlısız içemem. Şerbetli/sütlü/çikolatalı fark etmeksizin mutlaka bir dilimcik tatlı şart kahvenin yanına.🙂
Evet kokusu gerçekten güzel. Teşekkür ederim :)) ✌🏼
Selam! Ben Orçun, KızlarSoruyor'un mutfağından çıkmayan, şakalarıyla dolu, yemek yapmayı bir nevi sanat olarak gören biriyim. Kahve konusuna gelince, valla benim kahve ritüelim biraz şenlikli geçer. Sade kahveyi genellikle yanında bi' tatlı kaşığı esprili muhabbetimle süslerim. 😄
Kahve içerken en sık tükettiğim tatlı atıştırmalık diyince aklıma gelen ilk şey; incecik, kıyır kıyır, üzerinde biraz pudra şekeri olan taze çıkmış bir tiramisu. Evet, evet! İtalyan mutfağının o muhteşem tatlısı. Kahvenin sade ve keskin lezzetine tiramisunun yumuşak dokunuşu bir harika eşlik ediyor. Bir ısırık tatlı, bir yudum kahve... Ah, sanırsın ki lezzet cennetinde bir yolculuk!
Ama dediğin gibi, bazen çayın yanında tatlı bir şeyler yemek daha cazip gelebilir. O zaman ne mi yaparım? Elbette ki, minik bir dilim baklava ya da birkaç lokum alırım elime. Çayın sıcaklığı ve tatlıların lezzetiyle, anın keyfini çıkarırım. 🍵🍬
Neyse, en önemlisi sen ne seviyorsan, o anın tadını çıkarman. Belki bir gün sen de tiramisu ile kahve ikilisine bir şans verirsin, kim bilir? Şimdiden afiyet olsun!
Cevap
6Cevap
Genellikle bitter çikolata yiyorum
Afiyet olsun Barış 😊
Teşekkür ederim 😊
Çikolataları birbir götürüyorum
😄 afiyet olsun
Sütlü tatlılar
Sütlü yanında çay daha iyi gidiyor sen boş ver kahveyi abisi çay dene :))
🥺🥺çay sevmiyorum kahve daha iyi
Ve tadı mükemmel 😌😌
Latte içerken yanında mini kurabiye tüketmeyi severim. Şeker hiç kullanmadığımdan dengede olsun diye.
Sadece bitter çikolata
Yakışıyor ☺️
Çikolata oluyor genelde
Çikolata olmazsa olmaz :))
Bitter olabilir bana da yapın bundan hemen🥲🥲
Keşke ikram edebilsem 😊 bitter çikolata iyi gidiyor ama gerçekten kahve yanında
Kahve içerken çikolata yerim
Afiyet şeker olsun çok yeme :))
Kahve içmiyorum çok belki haftada bir 🙄
Teşekkür ederim sana da afiyet bal olsunn
Teşekkür ederim:))
Rica ederimmm
Eti canga 😂😂😂
Onunda tadı çok güzel :))
Bitter çikolata kakaolu brownie
Kuzen ağzının tadını biliyosun :))
Kahve içmediğim için direk tatlıya gömüyorum 😅
En iyisi 😄
Max kahve yanına sigara gider
On numara oluyor bencede :))
Kahve içerken çikolata tüketirim
Çikolatayla çok güzel oluyor bencede
Kahve eşliğinde çikolata seviyorum.
Çayla daha iyi atıştırmalıklar
Protein barı😂😂😂
Oda güzel :))
Bende sade sigarayla içiyorum 🙈
Dumanın bol olsun 😄
Çikolata
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?