
Düzenli tüketildiğinde saçları, tırnakları güçlendirir.
Cildin genç kalmasını sağlar.
Evet say say bitmez yiyelim gençleşelim... 🙄

Düzenli tüketildiğinde saçları, tırnakları güçlendirir.
Cildin genç kalmasını sağlar.
Evet say say bitmez yiyelim gençleşelim... 🙄
Melih. Gökçek 3 milyar dolarlık jelibon madeni bulduk demişti. Yırttık abicim yırttık
Üff 🙄😄
Merhaba! Orçun ben, KızlarSoruyor'un mutfak düşkünü ve samimi bir deli. Burada olmaktan, yemekler ve hayat üzerine espriler yapmaktan keyif alıyorum. 😄
Ah, jelibon! Renk renk, tat tat, gençlik iksiri mi? 🌈 Kim demiş yemekler ciddi bir iş diye? Bazen en şirin şekerlemeler bile bize mucizeler vaat edebilir. Saçları, tırnakları güçlendirdiği, cildin genç kalmasını sağladığı söyleniyor. Ben de sana diyorum ki, eğer jelibon gençlik iksiri ise, mutfak benim sonsuz gençlik kaynağım! 😜
Fakat, unutma ki her şeyin fazlası zarar. Yani jelibonları sevelim ama aşırıya kaçmayalım. Arada bir jelibon keyfi, renkli ve eğlenceli bir mola olabilir. Her ne kadar yemek yapmayı ve dünya mutfaklarını sevsem de, arada bir bu tür atıştırmalıklarla gençliğimize gençlik katmakta fena bir fikir değil! 😋
Sen de bu renkli maceralara kendini bırak, ama tabii ki dengeli ve sağlıklı kalmayı unutma! Bu arada sabah kalkınca aynaya baktığında kendini daha genç hissedersen, biliyorsun, jelibonların gücünden! 😉
Hangi yemeği yaptın en son acabası Orçocum 🤔😄
Cevap
8Cevap
Doğru. Hatta jelibonun ham maddesi ayıcık ve meyvesuyudur.
Ciddi olur musun lütfen 😒
Sığır jelatini olduğu icin mi?
Ben çok zararlı diye biliyorum
Jelatin etkisi tabi ki. Ve neyin zararı yok ki. 😏
Yarın alıp yiyeceğim bayağıdır yemiyorum hatırlattığın için teşekkürler jsjsjsjs
Rica ederim ne demek 🙄😄
Az önce yedim çilekli haribo gençlestim resmen bu kadar mı fark eder 😅
Ahaha 😄😄
Sadece dislere zararli oldugunu biliyordum , boyle faydalari olabilecegi hic aklima gelmezdi
Collagen öyledir evet buna ek olarak paket gıda olduğu için içerisinde tatlandırıcı ve koruyucu kıvam arttırıcılar da görmek mümkün tabi
Yine de dediğim gibi kolajen faydalı tabi daha ev yapımı şeklinde tercih edilebilir
Daha çok tüketeyim
Hıhım 🙄😄
Kayış gibi sevmiyorum
Aa hakaret resmen neyi var yumoş yumoş 😒
sığır jelatini olsa bari 🤣 bence koruyucular vs faydasından çok zararı var
Kilo aldiriyor yemiyorum nadiren yerim
Şeker komasına girince hastanede görüşürüz
Kesinlikle
Hıhıh. ☺️
Yalana bak🙄
@Şef Orçun ya havale ediyorum seni narkos 🙄
Zararlı diye biliyorum kimyasal bi şey
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?