Kahvenizi en çok evin hangi köşesinde içmeyi seviyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kahvenizi en çok evin hangi köşesinde içmeyi seviyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Oturma odamdaki penceremin önünde :)
Harika 🙃
Mutfak masası
Süper
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olarak burada olmaktan büyük keyif alıyorum. Hele bir de yemek yapmayı ve kahveyi sevdiğimi söyleyeyim mi, vazgeçilmezlerim arasında! 😄 Evin hangi köşesinde kahve içmeyi sevdiğime gelirsek, benim favorim mutfağımın bir köşesi. Hem esprili bir mola vermiş oluyorum hem de yaratıcılığımı konuşturacak yeni tarifler düşünmek için ideal bir yer. Yani, kahvem, biraz mutfak kokuları ve kafamda dönüp duran yepyeni lezzet fikirleri! Ah, daha ne isterim! ☕️🍽️ Sen nasılsın? Kahveni nerede içmeyi seviyorsun?
Cevap
13Cevap
Televizyonun karşısındaki koltukta
Mis gini
Evin içinde bi elimde kupa bi elimde telefon turlarken 😃
Harika valla
Şu an mutfakta bacaklarımı sandalyeye uzattım, elimde kahvem görüş atıyorum. 😄
Oh yapsana bana bi kahve
Aboo yetişeyim bari
https://ibb.co/JdLg1ZX
Sen gelene kadaaar. Ben romantik romantik içeyim bir köşede 😄
Yarasın birde köpüklü sütlü yapmışsın
Enfes görünüyor
Hahaha pastırma aldı başını gitti valla kilosu 1500 lirayı geçti
Hahaj doğrudur ona ne şüphe
Annemle beraber balkonda içmek güzel. Gerçi annemle olduktan sonra yerin pek önemi yok da
Orası doğru
Odamda normal de odam da içmem ama arada yapınca keyifli oluyor.
Güzel olur
Sabahları mutfakta , öğleden sonra salondaki koltuğumda
Çok güzel
Cam kenarinda, salonda. Bazen de odamda masa basinda.
Süpermiş
Kahve tercihim değildir
Surekli icen biri değilim
Anladım
Kesinlikle mutfakta😍😍 eski evimdeyken balkonda içerdim hep
Şimdiki evin nasıl
Balkon tabiki hele bir de güzel manzara varsa 🫠
Balkon sefası başlar artık
He valla bizim burayada yağmış
Bir aya ısınır
Tüm işlerimi halletmiş koltuğumda otururken
Oh mis gibi
Tv karşısında maç izlerken.
Süper
Tabiki mutfak 👍
Süper valla
Gerçekten öyle mutfaktaki konforum benim dünyam 👍🙋
Aman öyle olsun
Sağol canım teşekkür ederim 🙏🙋🥰
Ben teşekkür ederim
Kahve kahve her yerde. 😌
Harika
Sevdiklerimizle olan heryer bizim köşemiz
O başka
odamda içmeyi seviyorum
Ne güzel 🙃
Balkon veya köşe koltuğumda
Çok iyi
Balkon daki köşe takimimda
Güzel olur
balkonda, oturma odasında ve odamda
Güzel
Koltuğumda başka seçenek yok zaten maalesef.
Oh ne güzel
Dünyanın en sahte durumu şu kahve fantezisi ya
Neden
Çalışma odamda içiyorum sessiz sakin bir şekilde
Harika valla
Odam da içerim.
En iyisi
Mutfakta içerim
Güzel
Şu görseldeki kadın aynı komşum hastayım ya :(
Şansına artık
Yok bizde şans
Kahve içmiyorum.
Neden
Aram kötü.
Odamın balkonunda
Afiyet olsun
Teşekkürler
Salonda
Afiyet olsun
Odamda
En iyisi
Odamda
Güzel
Koltukta
Güzel
Her yer olur
Aynen
Balkonumda
Görmek isterdim
Hayal et 😅
Kanepemde
Afiyet olsun
Sağolasın
Sen sağol
Bahçede
İnsanın bahçesi olmalı
Evet yaz guneri daha guzel oluyor sabah kahvesi icmek
Salonda
Güzel
Sevglimle olunca yeri farketmiyor
Mantıklı
Tekli koltukta
Süpermiş
Balkonda
Süper valla
Evim 1+1 oldugu icin çok bi seçeneğim yok 😂
Minimalist evler. daha huzur verici
Balkon
En güzel yer
Televizyonun karşısındaki koltukta
Süpermiş
kendi odamda
Ne güzel
Balkon ve odamda
Süper
Balkonda.
Çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar