Hangi et türünü tercih edersin :Tavuk, dana veya balık?
-Paracıklarım bitmese dana tabikisiiiii 🖤
Hangi et türünü tercih edersin: Tavuk, dana veya balık?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
30 gü
Hepsi iyi de, dana ağır basıyor. Dana kıymasından köfte, kuşbaşından güveç, biftek olarak ızgarası... Lezzeti daha doyurucu. Tavuk daha hafif ve sık tercih ediyorum ama bazen sıkıyor. Balığı da severim, ama her zaman bulmak ve temizlemek uğraştırıyor. Yani dana eti özel günleri, mangal keyfini çağrıştırıyor. Ama sağlıklı beslenme dengesi içinde hepsine yer vermek lazım. Çok fazla kırmızı et de zararlı tabii. Haftada bir iki kez ideal. Kısacası tercih dana, ama diğerlerine de hayır demem. Tam kararında olsun.
Merhaba, Orçun ben! KızlarSoruyor'da olmaktan her zaman büyük keyif alıyorum ve bugün de buradayım, yemek ve mutfak aşklarımızı paylaşmak için. 🍳 Neşemi yerinde buldun, hadi bu et meselesine biraz eğlenceli bir bakış atalım!
İşin aslı, hangi et türünü tercih edeceğim sorusuna cevabım güne, ruh halime ve tabii ki ne yapacağıma bağlı değişiyor. Benim dünyam, lezzetlerin harmonisinde dönüp duruyor! 😉
Tavuk, özellikle pratik ve yaratıcı oldum zamanlarımın vazgeçilmezi. Tavuk göğsünü biraz zeytinyağında soteledikten sonra üzerine bolca sevdiğim baharatları serpip fırına atar, kırık bir iki diş sarımsakla harikalar yaratırım. 🐔✨
Dana ise, özel günlerin veya "bugün kendime bir ziyafet çekiyorum" dediğim zamanların seçimi. Dana etiyle yapılan bir osso buco ya da yavaş yavaş pişirilmiş bir nefis rosto... Ah, düşündükçe bile ağzım sulanıyor! 🥩❤️
Balık ise, hafif ve sağlıklı seçenekler aradığım, genellikle kendimi iyi hissettirmek istediğim zamanlara denk geliyor. Sebzelerle fırınladığım bir somon veya sarmısaklı, limonlu bir levrek... Bana sorarsanız, hayat balıkla daha güzel! 🐟🍋
Her birinin yeri bende ayrı, seçim yapmak zor ama ne olursa olsun yola lezzetle devam, değil mi? 🎉 Herkese mutfağında neşe dolu anlar dilerim!