Bu dönemde et yemek zor ama yine de hangisini tercih edersin genelde? 


Merhaba
Etide tavuğuda çok seviyorum. Fakat tavuk ben de bir rikidaha ağır basıyor sanki. Cunkuyen sevdiğim yemek fırında soslu içi sulu kalan kızarmış tavuk
Cevap
38Cevap
Et severim sıklıkla yiyorum gadası
Ben balık ya da tavuk tercih ederdim
rüyamda et ortamda balık fakir olarak tavuk :D
pazartesi et salı sebze çarşamba balık perşembe sebze cuma tavuk cumartesi balık pazar sebze
Aga cok zor soru ya eskiden palamut yerdim simdi imkansiz neyse 3 nunde yeri ayri bende
Üçüsü de ama etin ben de ayrı yeri var 😋 Çiğ yenilebilseydi kırmızı eti çiğ bile gömerdim 🤤
Düzenli olarak hafta içinde hepsini yemeye çalışıyorum ve hepsini aynı derecede seviyorum.
Günün hangi saatinde yanında ne icecegime ve nasıl bir mekanda yiyeceğime bağlı..
Çok etçil biri değilim ama tercihim beyaz et olurdu.
Tavuk her zaman favorimdir sonra balık sonra et🥰
Et sevmem pek tavuk ta kanat balıkta küçük balık sardalye hamsi
Şu an ülkecek ayırt edecek durumda değiliz yoksa makarnaya talim edecez
Evet gerçekten oyle
Kırmızı et ilk tercihim, sonra başlık, sakatat ve tavuk. Sıralamam bu.
Et olsun benim
Balık olarak sanırım hamsiyi seviyorum sadece tavuk etini istediğin halde yiyebiliyor Sun en iyisi tavuk sanırım
Et severim ama param olsa tavuk yerim balık olarak midye balığa giriyorsa midye yerim sadece ama tercihim tavuktur gadaşım
Balık dışında kırmızı ve beyaz et tercih ederim balık sevmiyorum.
Eve tavuktab başka hayvan girdiği yok ki yoksa gönül ister tabii ki et olsun.
Sjsjsjsj ciddi misin
Balık etini tercih ederim yağ oranı az ve vitamin mineral deposu sağlığa çok yararlı bir besin
en iyisi bu fakirlikle yumurta
O bile lüks gibi şu an
haklısın
Genelde tavuk veya balık.
Kırmızı beyaz et balık yemem
Balık daha güzel
Sıralama kırmızı et balık tavuk
Hep balık her zaman balık
Balık en sevdiğim.
Ben tavukçulum. Kanat 🤌🏻
Fark etmez pek
Hiçbirisi olmasa
Balığı daha çok seviyorum diğerlerine göre
Kırmızı Eti tercih ederim.
Balık olabilir
Et ve balık diyebilirim
Tavuk.
Et dokunuyo bana nedense.
Hiçbirini tercih etmiyorum
Kırmızı et her zaman önceliğimdir..
Balık
Balık 🐳
Somon balığı
Eti tercih ederim
Kırmızı et
Geyik etini değişmem.
Kırmızı et
Kesinlikle tavuk
Et bence
Et..
Tavuk
Tavuk severim.
Vejeteryan değilim ama et yemiyorum
Et et et
3 ünü de yerim
Et ikisi
Et güzel oput
Eti severim
Somon. Bayılırım.
Hepsi😁
Çoğunlukla et
Ettttttttttt
Et severim
Et severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?