Hayatımda ilk defa revani yaptım. Reva mı bu bana çok güzel oldu tadı 😂😂Sizin en çok sevdiğiniz tatlı ne?

Hayatımda ilk defa revani yaptım. Reva mı bu bana çok güzel oldu tadı 😂😂Sizin en çok sevdiğiniz tatlı ne?

Evde süslük hiçbir şey yoktu. Çok sade durdu ya 😒

Hayatımda ilk defa revani yaptım. Reva mı bu bana çok güzel oldu tadı 😂😂Sizin en çok sevdiğiniz tatlı ne?
Cevapla