Kahvemi termosta kendim taşıyorum, bu beni cimri bir insan mı yapar?

Kahvemi termosta kendim taşıyorum, bu beni cimri bir insan mı yapar?

Özellikle Kahveyi çok seven bir insan olarak günde neredeyse 6-7 barda Kahve içiyorum. Bir karton bardak kahveye 80 lira vereceğime aynı kaliteli kahveyi evde kendim yapıp yanında taşımak bana çok daha mantıklı gelmeye başladı.

Kahvemi termosta kendim taşıyorum, bu beni cimri bir insan mı yapar?
Cevapla