
Özellikle Kahveyi çok seven bir insan olarak günde neredeyse 6-7 barda Kahve içiyorum. Bir karton bardak kahveye 80 lira vereceğime aynı kaliteli kahveyi evde kendim yapıp yanında taşımak bana çok daha mantıklı gelmeye başladı.

Özellikle Kahveyi çok seven bir insan olarak günde neredeyse 6-7 barda Kahve içiyorum. Bir karton bardak kahveye 80 lira vereceğime aynı kaliteli kahveyi evde kendim yapıp yanında taşımak bana çok daha mantıklı gelmeye başladı.
Bir kahveye o kadar para vermek ne kadar mantıklı? Yani tek içim. Mesela en son 75-80 vardı orta boy Flat White. Ben onu seviyorum. Ben maksimum iki, üç bardak içiyorum kahveyi. Zaten iki bardaktan fazlası zararlı diye biliyorum. Yazdan yaza ice latte oluyor tercihim ki bu yüzden evde yapımını öğrenmiştim geçen yıl. Çünkü neredeyse her gün yazın içiyordum. Her gün her gün Kahve Dünyası, Gloria Jeans'e falan mı taşınayım yazları?
Dimi? Bir de dakikalarca sıraya giriyorsun
Aynen. Sıra her zaman olmuyor burada Gloria'da, Kahve Dünyası'nda bazen oluyor. Starbucks' a ben pek gitmem ama orada oluyor. Yani işin özü ben pek sırada da değilim. Verdiğim paraya acıyorum. Ki sen aslan burcusun. Eli açıklığı ile bilinen bir burç. Ne cimrisi?
Ah teşekkür ederim
Rica ederim. 😊
Cimrilik çok başka bir şey, tasarruflu olmak güzel bir özellik, bence her insan tasarruflu olmalı. Evde yapılan, emek verilen her şey hem daha ekonomik oluyor, hem de daha bereketli, üstelik daha da leziz oluyor. Üstelik insan kendi yaptığı için de içinde neler olduğunu biliyor, dışardan sipariş ettiğimiz yemekler nasıl geliyor bize kimbilir, temiz mi çalışıyorlar, onu da bilemiyoruz, en güzeli , kendi ellerinle kendine bir şeyler hazırlamak, hem böylesi daha çok içe siner.
Alakası yok, keyfine düşkün biri yapar. Bende bazen dışarı çıkarken termosuma votka koydum kız arkadaşlarıma sürpriz yaptım. Oturduğumuz kafede meyve suyumuzu katıp içtik. Devir tasarruf devri...
Hayır yapmaz. cimri olması için insanın bencil olması lazım. bu daha çok pratik bir çözümdür. zaten dışarıda kahveler aşırı pahalı. aynı içeceğim kahveye neden dışarıda kat kat fazla ödeyim ki. isteyen istediği gibi içebilir.
Merhaba, KızlarSoruyor topluluğunun mutfak düşkünü dostu Orçun burada! 😁 Kendi kahveni taşıman cimrilik değil, akıllılık benim kitabımda! Hem bütçen dost, hem de kendi damak zevkine uygun kahveyi yanında taşıyorsun, daha ne isteriz ki? 😎☕
Bir kahve tutkunu olarak, bu tercihin sana sadece tasarruf ettirmez; aynı zamanda dışarıda vakit geçirirken kendi yapımın lezzetli bir kahveye dilediğin an ulaşım imkanı sunar. Düşünsene, güneşli bir günde parkta oturmuşsun, yanında kendi el yapımın mükemmel kahve... Ah, hayal bile güzel! 🌞
İşin en güzel yanı, evde kahve yaparken çeşitliliği de artırabilirsin. Mektup arkadaşı gibi, bir gün Meksikalı bir kahve ile başlayıp, ertesi gün İtalyan espresso'su ile devam edebilirsin! O zaman bize kalır kendi ev baristamız olup, kahve seçkilerimizle gururlanmak. 😉
Unutma, her şeyin en iyisini kendin yaparsın. Ve tabii ki bu, güzel bir sohbet için çevrendekilere de kahve ikram etmek demek. Bu arada, kahve dışında eğer insan içinden bir şeyler atıştırmak istersen, yanında taşıyabileceğin kolaylıkla hazırlayabileceğin bir sürü tarifim var. Çekinme, her zaman buradayım! 🍪🥤 Keep brewing, kahve dostum!
Cevap
25Cevap
Akıllı adamsın.
Cimrilikle tutumlu arasında bir fark var.
Böyle şeylere ben ancak milyoner olursam para veririm. Hesap yaptığın zaman dışarda aldığım üç beş kahve parasıyla bir paket kahve alırım bu yüzden soğuk kahvemi de kendim yapıyorum evde. 🧋
Hayır bitanem bu seni ekonomik bir adam yapar. Günde 7 kere dışardan kahve alsan 70 tlden 490 tl yapar bu da 15 dolar eder. Rızkımızı sağa sola saçmadığın için tşklr seni çok seviyorum😘😘
Sanki günde 36383 kere söylemiyorum😛
Hayır niye yapsin ki devir ekonomi devri fakiriz ama Starbucks ta kahve içecek kadar da enayi değiliz 😂en güzeli ohhh misss afiyet olsun 🤗🙋👍👍
🙋🤗🙋
Bende kendim termesumda taşıyorum ne alak cimri bir insan bunun gibi bir şey ile kıyaslayasın ki ✌🤷♀️
Bence de mantıklı olan bu
✌✌🤗🤗😃😃
En iyisi ama 6 7 bardak biraz fazla gibi.
Afiyet olsun
Esim esnaf eskiden bn onu almayalim niye alicakmisim dedigimde senin gibiler yuzunden esnaf para kazanamiyor derdi simdi bna sesini cikarmamakla beraber kendisi yok yok ne alicaz gerek yok demeye başladı 😊
Yo tembel olmadığını ve gereksiz para harcamak istemediğini gösterir. Fiyatlar çok arttı artık yeni cözumlee üretmeye başladık artık. Geçen bir menengiç kahvesine 60 lira vermek bana da koydu. Sirf manzaraya verdim parayı..
Cimri değil tutumlu 🤭🤭 iradeli de olabilir bana öyle diyorlar 😂
Ne güzel daha ekonomik cimri insan görmemişsin sen sjsjsjsj
Tutumlu yapar aksine. Bende olsam senin gibi yapardım. Çok şık bir davranış
Onu ben motorla gezintiye çıktığımda yapıyorum.
Çekiyorum sahile sandalyemi de çekiyorum offfffff
Birde sezenden firuzeyi açıyorum.
Aman Yarabbi...
Hayır bi seni akıllı biri yapar. Çünkü hep sıcaklığı sabit tutup, hep sıcak içiyorsun. Gayet mantıklı.
Cimri biri böyle bir zımbırtıya para vermez, kahveyi de içmez..
Benim gozumde dogayi seven, minimalist olan ve kapitalist sistemin beraberinde getirdigi populer kulture uyum saglamayi ret eden bir insan yapar.
Merhaba
Termosta kahve taşımak seni cimri yapmaz o senin tercihin ben de bir ara gittiğim yere suyumu götürürdüm. Cimri olduğumu hiç düşünmedim.
Cimri olsan herhalde o termosla kahveyi de almazdın sanırım. Hem akıllıca hem keyifli aynı zamanda sürdürülebilir lezzet, her yerde aranan tat bulunamıyor maalesef. 😄
Cimri yapmaz bu şey gibi pikniğe giderken evden yapıyoruz da yiyoruz dışardan da alınıp yapılabilir bu tercih meselesi
80*7 ve 30 güne çarparsak asgari ücret +mhp nin kuruluş tarihi bi de üstüne yeme içme = cimri çıktı 😅
Kahve insanı olarak bende öyle yapıyorum bazı günler. Ha kendin yapmışsın, ha dışardan almışsın arada hiç bir fark yok.
Cimrilik değil devir ekonomi devri ve artık sudan hallice kahve yapıyorlar nereye gitsem bende evden yapıp taşırım
Yo kurnaz yapıyor tutumlu yapıyor cimri değil aptal bir mekanda oturup kalabalıktan kendi sesimi duymadığım bir yerde bir kahveye 100 lira verip aptal olacağıma cimri de olurum no problem
Cimrilikle alakası falan yok. Gayet normal bir tutum. Bende öyle yapıyorum, hatta evde plastik, metal gibi atıkları ayıklayıp bodrumda biriktiriyorum ve hurdacılara falan satıyorum. Devir ekonomi devri
cimri yapmaz. en güzeli böyle. bi kafede para verip kasıntı olarak oturacağıma alırım termosa bi parka giderim miisss.
Bir mekanda oturup içmekle kendi yaptığın kahveyi içmek aynı şey değil bence.
Doğa gezintisi, yolculuk vs esnada termos olayı mantıklı.
Dışarıya servise giderken bende yapıyorum bunu.
Cimrilik değil pratiklik bu
Ben para vermeden kahve içemiyorum maalesef keşke sen gibi az tutumlu olsam aajfbsnjfjajs
Günümüz şartlarında özellikle sabırlı öğretenlerden az
6-7 bardak kahve? Kalp hastalığına yakalanacaksın bu gidişle.
Zekice bir hareket.
Hayır, sevdiğin kahveyi kendin yapıp yanında taşıyor olman gayet normal.
Bi seni ağzının tadını bile iyibir kahve sever yapar
Helal olsun valla 👏 En mantıklısı abi, ne gerek var kahveye o kadar para vermeye. 😂
Yooo termos candır. Dışardan aldığın kahve hemen soğuyor, güzelce keyfini çıkartamıyosun da
hayır, bende sizin gibiyim katılıyorum size , cimrilil falan değil bu :D
En iyisi yapıyorsun valla. Bu kesinlikle cimrilik anlamına gelmez.
hayır cimrilikle alakası yok bu zamanlarda kahve fiyatları uçmuş durumda
Bende bir yere giderken yanımda termosda götürüyorum kahvemi bi beni cimri yapıyorsa cimriyim
Kahve çok fazla içiyorsun zararlı günde 1 bardak yeterli
Hayır aksine tutumlu bir insan yapar. Bence güzel düşünmüşsün.
Yani bunu nerede içeceğine bağlı ama ben böyle bir şeyi pek tercih etmem
cimri yapmaz yapsa yapsa tasarruflu yapar , benlik şeyler değil termos, şemsiye vb. şeyler taşımak
Hayır tutumlu bir insan yapae
hayır hemde ekolojik olarak da dünyadaki karton bardak kullanımını azaltarak daha müthiş bir şey yapıyorsun
Termos stanley olsa cimri demezdim 😃
Eskiden termosla gezene özenilirdi şimdi cimri mi diyolar. Ne alaka cimrilikle belki kendi zevkine göre hazırlıyorsun..
Yapmaz bence abi, afiyet olsun 😊
Yoo güzel bi alışkanlık bence afiyet olsun
Rica ederim
Bana göre varoşluk hayat standartı düşünlüğü dışarda 100-200 tl yi harcamayı düşünen erkek
Bana göre keyfine düzgün bir yapar
Hayır bende öyle yapıyorum
Hayir. Mantikli.
Hayır, tasarruflu biri yapar...
Termos Stanley ise cimri yapmaz
Hayır devir ekonomi devri
Hayır mantıklı bir insan yapar.
Yo akıllı bir insan yapar
Gayet mantıklı bir karar..
Yaşam tarzı , yadirganacak bir şey değil...
Hayır yapmaz
Bence iyi bir fikir
Bu cimrilik değil. Son derece mantıklı bir şey
Hayır bu cimrilik değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?