Ne var bunda ki sil gitsin öbürünü doğra bütün hemen hemen lokanta mutfaklarında tek tezgah kullanılıyor. Ette tavuk her şey zırhlanır doğranır her yemeğin malzemesi için kullanılırlar şu ana kadar kimseye bu anlamda bir şey olduğunu duymadım ki evlerde yapınca bize bir şey olsun
Yahu kardeşim Kendi ülkemizin derdine bak gelişmiş ülkelerin derdine bak sen Ne anlatıyorsun ya bu soruya bile mantıklı cevap verecek çok az insan var bunlara Ben de dahil gülüp geçtim
Eee bunda tartışacak ne var. Olamaz diye diye kanun mu var? Problemsiz bir ülke olmakta böyle bir şey demek ki... Tartışacak konu olmayınca ne yapsın Danimarka'lılar onlar da haklı
Tavuk ve eti asla ayni tahta ve aynı biçakla doğramam. Önce eti doğrarım onu kaba alıp tahtayı ve bıçağı bol deterjanla yıkar durular sonra sebzeleri keserim
Anlasilcagi uzere o kasede biber var ve sogan dogruyo bunlar piscek demek ki ayni bicagi ve tahtayi kullanabilir.. keske bizim siyasiler de boyle mutevazi olsalar... gosterisci altin kaplamaci olmasalardi napalim iste ulke var ulke var..
Evet hatta hızımı almayıp salatayı da üstünde yapıyorum tatlı yapacaksam hamuru da hemen yatırıp oklavamla bi güzel açıyorum üstünde mide benim yemek benim herkes işine baksın