Yapay zekanın gittikçe hayatımıza aşırı girdiği o kadar belli oluyor ki :)) satışa çıkarmışlar. görürsem deneyeceğim :D

Yapay zekanın gittikçe hayatımıza aşırı girdiği o kadar belli oluyor ki :)) satışa çıkarmışlar. görürsem deneyeceğim :D

İnsanları canım, kararlılar. Telefonlar ve İnternet ler sayesinde kitap okumayı unutturdular beyni mallaştırdılar, şimdi daha profesyonel şekilde tamamen beynimizi teslim alacaklar, 😂
Hayır denemek istemem. Herşeyin de bi teknolojisi çıktı. her şey kendi halinde iyi. Paketli gıda zaten tüketmiyorum bu tarz. Merakta edip denemem yok gerek
Cevap
30Cevap
İyice suyunu çıkarttık yapay zekanın ya sjdjd. Ben denerim tabi ki merakım her şeyin önüne geçer
Çok nadir alıp yerim bu keklerden ben alana kadar bu sınırlı sayıda üretilenler tarihin tozlu raflarına karışıyor ajdakskak
Ahahahahhssjsk çok iyi fikir
Marka değerine zarar veriyor ilginç olucam diye. Ajans yanlış
Tadını aşırı maşırı felaket merak ettim ashdjf
Denerim kesin
Yeni lezzetleri denemeyi seviyorum abur cubur da
Evet denetim ama beyaz çikolata sevmiyorum pek seveceğimi sanmam keki
Evet dönerdim sonuçta zehir yemiyoruz tadına bakmak isterdim
Pazarlama stratejisi. Kimsenin aklına gelmemiş, bilinmeyen bir lezzet olduğunu düşünmüyorum.
İçeriği kimya laboratuarı gibi yeyip sağlığımdan olmak istemem asla
İçindekiler
Karabiber brokoli
Kakao haşlanmış yumurta
Çilek nişantası
Ketcap acı sos
şeker tuz
Ambalajını da Midjourney kullanarak yapay zekaya tasarlatsalardı orijinal olurdu bence. Sadece ismi kullanmaları marka değerini düşüren bir yaklaşım olmuş 😁
Su sınırlı sayidaki ürünlerde bi yillardir bitmedi
İçinde çip vardır yemem
Satılsın diye yapılmış. Diğer keklerden bir farkı olamaz.
Aa merak ettim şimdi. Alırsan denerim
Acaba ne aroması var içinde
Sağlığınız için şunlardan uzak durun
Bir keke yapay zekayla ne katabilirsin ki?
saçma bir pazarlama stratejisi
Ay çok merak ettim hemen bulmalıyım.
Saçma sapan kreasyon. Hiç güzel değil.
bizim dükkana daha gelmedi ya
Tarifi chatgpt verdi diye mi öyle
Gördüğüm anda satın alacagim
Yiyecekler yapay olalı çok oldu
Güzel duruyor merak ettim
Güzel duruyor deneyebilirim
Evet isterdim
Tadı nasıl acaba kgdg
Turkler icin max teknoloji xksjd
Biri ısmarlarsa yerim
PopLGBT diye okudum
İsterim..
Cileklidir kesin😊
Tadı kesinlikle güzel
denemek isterdim
Denedim bile
İyi de ne alaka :D
Yedim ben güzeldi
Guzel olmus skdowkdnfo
Evet
Yerim
Denene bilir
Denemek isterim
İyimis
Normal kek bi artısı yok
isterdim
Evet güzel görünüyor
Merak ettim bende
Evet evet çok hoş
Değişen bir şey yok
İsterdim evet
Deneyelim bakalım :D
İstemem
Denemek istiyorum
Waow
Evet isterdim
Ismarlarsan denerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?