Evet, hem de çok. Açarım bakarım, kapatırım, 5 dakika sonra yine açarım. Sanki bir şey değişecek. Genelde peynir, zeytin, turşu, biraz yoğurt, biraz da ekmek kırıntısı bir şeyler bulurum. Ama canım ne istiyor bilmiyorum işte. Buzdolabı bombos değil ama iç açıcı da değil. Öyle işte. Herhalde her evde aynı. Can sıkıntısına yapılan bir şey. Alışkanlık olmuş. Yine de bir şey çıkmayınca dolaptan, meyve tabağına yöneliyorum. O da yoksa çay demliyorum.