CNN Travel haberine göre dünyanın en iyi hamur işi lezzetleri listesinde Türkiye'den simit yer aldı. Simit çok güzel bir lezzet olması gayet normal ama daha çok lezzetimiz yer alabilirdi. Mesela mısır ekmeğiii🫠

CNN Travel haberine göre dünyanın en iyi hamur işi lezzetleri listesinde Türkiye'den simit yer aldı. Simit çok güzel bir lezzet olması gayet normal ama daha çok lezzetimiz yer alabilirdi. Mesela mısır ekmeğiii🫠

Kruvasan seviyorum sadece. Onu da gerçekten güzel yapan bir yer varsa yerim bazen. Sandviç olarak ya da tatlı olarak arasına çilek ve lotus kreması ile yerim o kadar. Simit ile aram yok
Simit hepimizin severek kahvaltımızda, iş yerimizde, vapurda, gezerken yaninher yerde zengin fakir hepimizin severek yediği pratik bir unlu mamül. Yetini hiç bir şey tutamaz. 😎❤️
Kiminle yedin
Cevap
37Cevap
Yağlamayı severim gadası
Simit severim çıtır çıtır
Sıkma severim ben. Birde tepsi böreği, hani evde yapılandan. Simit pek sevmem, aramız iyi değil
sıkma ne ben hiç bilmiyorum
Oda kahvaltıda genelde bizim yaptığımız bir şey ama lezzetli
Benim de bu sıralar inanılmaz bir simit açlığım var. Fırından yeni çıkmış çıtır çıtır bol susamlarıyla simite bayılıyorum
En sevdiğim hamur işi simit, poğaça, börek, gözleme diyebilirim.
Çay ve peynir varsa simit olabilir sadece. Gevrek bir simit gibisi yok.
"Yalniz o simit değil simiiit-ki"
yanılıyorsunuzzz simit simittir ve bir türk lezzetidir aynı baklavanın olduğu gibi
Mısır ekmeğini herkes yemez, simit pratiktir her köşe başında bulabilirsin. Artık simgeseldir, iyi olmuş.
Misir ekmegi hic yemedim sanirim ama simitin taptaze oldugu şeklini dusunursekk onun yer almasi bence cok uygun olmuş
Simit tıkıyor beni o yüzden ben kıymalı ve patatesli poğaça ya da açmayi seviyorum ama peynir varsa simitte olur
Türkiye'de en çok tüketilen ve tercih edilen simit doğru bir seçim olmuş.
Bende simit diyorum.
Ahahahahahahhahaha simit güzeldir de en güzeli değildir bence ya börek filan mmmmhhhh
Ankara simiti girmiştir başka simit giremez. Bide gül böreği olacak offf
Simit de Bizans'tan kalma bi hamur işidir. Ama onlar susamsız yaparmış. Susam Türklerle gelmiş.
Maalesef öyle simit ilk başta geliyor sonra poğacalar geliyor
Bu simitin kralı bence Sarıyer'de odun fırınında yaptıkları simit... Böyle bir simit yemedim
simit sevmeyeni olmayan bir şey olmalı 😀 üzümlü kek seviyorum ben.
Bakirköyde o simit tas gibi aç kana pamuk gibi yeniliyor 🤣🤣
Yer alsa nolcak ki kendi lezzetimizi bize yedirmiyorlar
cnn demirören grubu mng halkı simitle avutuyorlar hep manipilasyon mng
Simit , su böreği , ve gözleme
aa evet su böreği nasıl olmaz eşi benzeir canım çektii yine
Kesinlikle 👍 onlarda bizim kültürümüze ait hamur işleri
Gevrek
Simit denizde yüzme bilmeyenler için
simiiitttt :D
Değerimizi bilmiyoruz lanet olsun dostum
Ankara simidi üstüne yok 😎
Hamur işlerinin hiç birini tüketmem sevmem.
Taza çıtır çıtır simit çok severim 😻
Simit efsanedir yanında çay ile off
Benim de taş fırın odun simidi olabilir…
Benim de simit ve poğaça 😂😊
Börek ve kek çok seviyorum
Dünyada hala kötü şeyler olmaya devam ediyor.
Simit güzel de baska guzel seylerimiz de var ya
Genelde bende simit seviyorum
Su böreği simit ve poğça.
Yanlış imla, gevrek olacak o
Simit severim
Samsun simidi nefis
Bende simiti severim ☹🥺🥺
Hamur işi yemeyin gençler spor yapın
Kesinlikle simit diyorummm
Ankaramın simidini hiçbiri tutamaz
Simit yahudi yiyecegiymis ama🤣
kaç yıllık simit ama türkiyeden simit girmiş listeye demekki türk lezzettii
Simitten daha iyi hamur işlerimiz var
en iyi silit bizde boluum ayik ol
Kruasan
Pişi dümdüz pişi
karakôy boregi
börek severim
pogaca
Canım simit çekti gideyimde alayım
su böreği
Kaşarlı simit ve çay
Kıymalı pide
pişi 😂
Soğuk baklava
mide yakıcı
Simitt
Ben poğaça severim
Gevrek
ne alaka ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?