

Evet yine yeniden sıkma ama bu defa yanında börek var. Buna bazıları gözleme diyor, bazıları bazlama, bazılarıda börek diyor. Olsun sonuçta bildiğiniz bir şey :))


Evet yine yeniden sıkma ama bu defa yanında börek var. Buna bazıları gözleme diyor, bazıları bazlama, bazılarıda börek diyor. Olsun sonuçta bildiğiniz bir şey :))
Hayır hamur işi işe kahvaltı yaptığım olmuyor. Kruvasan çok severim mesela ama onuda ayda yılda bir pazar günü kahve ile yerim. Onun dışında benim tercihim değil kahvaltıda hamur işleri.
Tabii ki de arada sırada hamur işi kahvaltıya renk katar bazen değişiklik iyidir gözleme olabilir bazlama olabilir milföyden yapılan börekler olabilir farklı farklı hamur tarifi ile kahvaltıyı zengin gösterebiliriz ama çok fazla da yememek lazım sağlam kilo yapıyor.
Allah affetsin 4 tane sıkma yedim 😂
Teşekkür ederim 😄🙏🏼🙏🏼
Ellerine sağlık güzel görünüyor. evet bizde hamur işiyle kahvaltı yaparız bazen poğaça yapıyorum börek falan
Teşekkür ederim sıkma neden yapmıyorsun
Rica ederim. yapıyorum bunu da ama sıkma demiyoruz biz
Heryerde ismi farklı oluyor onu farkettim :))
Aynen
Ben kahvaltıyı hamur işleri ile daha keyifli yapıyorum.
Cevap
10Cevap
afiyet olsun güzel görünüyor , Çok nadir olur sabahları daha hafif yemekler tercih ederim.
Teşekkür ederim Barış 🙏🏼
Rica ederim 🙏
Elimize geçse belki her gün yapacak ve kilonun Nirvana sına erişeceğiz. 😅
Aynen haha :))
ülkenin yarısı kahvaltısını çay simit poğaça açmayla yapıyor dostum
Çalışanların %70’i bu şekilde kahvaltı yapıyor zaten.
Poğaça , börek , simit falan
Evet yerim eline sağlık afiyet olsun
Teşekkür ederim 😊
Sen mi yaptın gözlemeyi. :)
Ben sıkmaları dürdüm sadece. :))
Teşekkür ederim 😊
Çok oluyor 🥲 çok güzel de gözüküyor afiyetce
Teşekkür ederim 🙏🏼😊
Bayılırım ne diyorsun
B
Evet genelde oluyor bizde 😂😂
Çok nadir evde pek hamur işi yapılmaz
kahvaltida daha guzel gidiyor ztn hamur isi
Hayır
Her zaman değil
Oluyor evet
Evet oluyor
Evet
Oluyor
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?