Sigara izmaritini yere veya yola atanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu kadarmı basit, karaktersiz olur bir insan ya? O zıkkımı içmene lafım yokta ne diye yere veya yola atıyorsun karektersiz insan?
Sigara izmaritini yere veya yola atanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla