Hâlâ üretilmeyen atıştırmalıklardan hangisinin geri gelmesini istersiniz?
BOLLOS
MAKARNEKS
ÇİZİ BÖREK
YER FISTIKLI-PATLAMIŞ MISIRLI
PETITO ŞOKOÇOK
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
C-D-E gördüm ve test ettim. C ve D bana göre çok kötüydü. E olan Petito ise çok beğenmiştim ergenlik zamanlarımda sık sık alırdım :)
A ve B'yi hiç görmedim ama tadım testi yapmak isterdim.
A şıkkındaki Bollos harikaydı. Peynir kreması boldu. Makarneks o zamanlarda popülerdi tanesi 1 TL'ydi. Mantarlısı, peynirlisi bile çıkmıştı.
Maalesef, keşke hangi markette satıldığını bilsem de söylesem. Gezmediğim market kalmadı.
Ben mavi gazozu bile aradım en sonunda bakkalda buldum. Daha sonra BİM'de de buldum o da BİM'e yeni geldiği için.
Makarneksi yemedim demene şaşırdım o zaman Şok markette satılıyordu.
Mısırlı crax. Hala neden üretilmediğini anlamış değilim. Birde harby çikolata vardı, internette satışı var herhalde ama çevre marketlerin hiçbirinde yok.
Evet bir de o vardı. Eskiden alırdık. Birkaç ay önce A-101 patlamış mısırlısını sattı ama daha da görünmedi. Fıstıklı olan zaten yıllardır üretilmiyor.
Fıstıklı olanın tadını bile hatırlamıyorum 😅 en iyi cevap için teşekkürler 🌼
Fıstıklı olan çocukken 10 yaşlarında bakkaldan almıştım, yıllardan beri çıkmıyor. Rica ederim ne demek. 😊😊😊
Şıklardan hepsi geri gelmeli bence. Gerçi makarneksin bu sene tekrar satılacağını okumuştum. Umarım en kısa zamanda marketlerde görürüz.
Keşke gelse ama zannetmiyorum.
Rica ederim
Cevap
1Cevap
Crax olabilir
patlamış mısır bir de tutkunun bir çikolatası var fakat artık üretilmiyor, onu isterdim.
Patlamış mısırlı birkaç ay önce A-101'e geldi uygun fiyata aldım ama mısırlı demeye bin şahit ister. O günden sonra yine hiçbir yerde satılmadı.
1. haricini bilmiyorum
Diğerleri Şok markette satılıyordu ama artık yok.
Makarneks gelsin artık ya yurtta yeriz
İnşallah ama zannetmiyorum.
Crax, küçükken çok severdim.
Ben de severdim. Acukalısı bile çıkmış. Şimdikilerin baharatı çok az var. Eskiden baharatlı crax boldu.
Evet haklisiniz gerçekten.
Sağ olun 🙏
Hepsi geri gelsin 😄
Patlamış mısır
Eti motto
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?