Bence biraz kaybediyor. Yazın taze fırında yapıp pişirdiğin patlıcan ile kışın dondurucan çıkarıpta patlıcan ile yaptığın yemeğin tadı aynı olmuyor.

Bence biraz kaybediyor. Yazın taze fırında yapıp pişirdiğin patlıcan ile kışın dondurucan çıkarıpta patlıcan ile yaptığın yemeğin tadı aynı olmuyor.

Mevsiminde dalından toplanan ve o an tüketilen ürünler daha lezzetli. Dondurmak yerine mevsimine göre ürün alıp yemek daha iyi
Kaybediyor vala ya. Ben bu farkı en çok patlıcan ezmede alıyorum. Çünkü o tazeyken verdiği tat asla kalmıyor 😂
Olsa da yesek 😇
Cevap
3Cevap
Evet lezzetli olmuyor. Mevsiminde tüketmek en doğrusu oluyor.
Evet düşünüyorum ama üşendiğim için genellikle dondurulmuş gıdaları tüketirim
Evet bencede aynı değil buzdolabına koyunca değişiyor ne yaziki 😔😔
Evet ve tüketmem…
Bence vakumda bozuyor tadını…
Taze taze yenmeli…
Evet fark goruluyor.
Lezzetini kaybettiğini düşünmüyorum biliyorum
Evet bebce bir çoğunda var
Derde bak 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar