Bugün çiğköfte workshopu yaptım kendi kendime shdjd.
Sıra gecesi müzikleri eşliğinde sevgimi katıp çiğköfte yoğurdum inş sever

Bugün çiğköfte workshopu yaptım kendi kendime shdjd.
Sıra gecesi müzikleri eşliğinde sevgimi katıp çiğköfte yoğurdum inş sever

Enişte de şanslı adam bee :D
Ama öyle sıra gecesi konsepti falan fazla yapma şekerim bak ağayım der ayacıklarını yıkatmağa falan kalkar sana :D
Ahsjd ağam olasssaaan narkoss paşam olasaaan narkoss diye takılırım ben de
Cevap
37Cevap
Çiğköftenin güzelolmayanı hele ki sevgilinin yaptığının güzel olmama ihtimali yoktur. Çok hoş gözüküyor
Teşkürleeer🥰
Güzel olmayanı yoktur mu? Abla yanlış anlama da bir çiğköfte gurmesi olarak buna asla katılmıyorum neyse ama sizin adınıza sevindim kötü çiğköfte yememişsiniz bu hayatta ne mutlu size
Çiğköftenin güzel olmayanı elbette vardır ama sen hiç aşık olmamışsın bunu anladık burdan..
İnan bana sizden bile daha aşığımdır. Uğruna canımı bile veririm dediğim bir kadın var. Tavsiyem okuma ve anlama üzerine daha dikkatli olmanız. "Çiğköfte'nin güzel olmayanı" kısmını eleştirdim ben sadece. Sevgili kısmı için bir şey demedim.
Afiyet olsun eline sağlık güzel olmuş.
Sevgilini, severim iyi insan o yüzden 112 i arıyorum sjsj
Koskoca yeme içme fenomenine denilen lafa bakk ne kadar ayıp shdjd
Fındıkkurdu Selin normalde beceriksizdir. Burhan Altintop'a yaptirdiği rivayet ediliyor🤭
Benim dışım fındık kurdu selin ama içim makbule djdjd
Parmaklarının hatırına yer, yemeye bile kıyamaz. Emek var, aşk var bariz belli görünüyor.
Duysun yenge hanım 😃
Uygulamalı görüyorum zaten shdjd
Kâlpler uçuşsun çi'köftelerin arasından...😍🤗🌺
Afiyet olsun güzel görünüyor sankilim azcık bulgurlar diri🙄
Evet biraz öyle olmuş ahsjs dinlenmesi lazım
Manitalarından bir makarna bile görmemiş kişiler üzgün fdghjfdhk
Ya al bitanesini de sana vereyim üsülme sjdj
Değmez bu kadar emeğe kendin ye ona bi ekmem arası sandviç yap ver dnodndkdnd
Ekmek*
Ekmek arası her şeye de bayılırr ki shdjd
Oyy ellerine sağlıkk bebeğim. Çok nefis olmuşş bende ayran çalkalayayım
Hemeeenn bekliyorumm
Çok severim bende alabilir miyim birazcık ☺️
Tabi kiii
Teşekkür ederim 🥰
Ellerine sağlık 🤍
Gayet güzel olmuş ellerine sağlık çiğ köfte yapmak cesaret ister çünkü yapım aşaması meşakkatli ve yorucu kıvamı tutturmak zordur
Ohh mis mis..
Ellerine sağlık canım öpsün başına koysun daha ne..😬
BİM çiğ köftesi verseydin yeterdi ne diye uğraştın İbo mu beğenmesin lo
Afiyet olsun beğenir tabii zaten midesinden geçer ve kalbine doğru yol alır 😂😂
Beğenmezse bana getir ayranla güzel gider beraber yeriz 😂😊
Ooo çok güzelll en son annemle yapmistik 😀
Çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık afiyet olsun
Daha iyisi satılan şeyleri yapmayın bence. Daha iyisini yapma şansınız yok.
Şanslı adamlar var bu hayatta 🙁😔😕🙄😳 sevdiğim kadın bana çiğköfte yapsa hayeller işte
Yanında pul biber acı biber ve ayran da olacak şimdi.
Çuk güjel oymuş ellerine şağlık
Ellerinize sağlık inşallah beğenir çok güzel ğözüküyor🌸
Etli mi bu etsiz mi ona göre yorum yapayım 🤔
Etsiz
Kullandım ühü
Dinlendikçe şişer
Sever tabiki sevgin ile yapmışsın ellerin dert gormesin
Etli mi etsiz mi bu? 😂
Eline sağlık, kesin beğenir.
Sanki kısıra benziyor
Aynı şey zaten
Biraz iri sıkman dışında güzel görünüyor..
Çabuk bitsin dedim djdj
Bol acı koy yiyince devri dönsün 😂
Kıyamam kiii
Kız saf olma erkeklere kıyılmaz mı sjjs
@вуηαяcσѕ çiğ köfte acı güzeldir o yüzden sen ne anlarsın 😂😂😂
Erkolara kıyılır ama aşkitoma kıyılmaaaz
Ne şanslı sevgilin var beeee, ellerine sağlık
Yia sjsjs teşekkür ederimm
Sağlık durumu şu an iyimi , kıyamam o’na ben 🥹
Sinir mi olsam gülsem mi bilemedim ahsjs ben aşkitomu zehirleyebilir miyim acabaaaa
Koskoca yeme&içme fenomenine denilene bakın bayılacaaam
İnşallah zehirlemezsin 🥹
@bynarcos aşkitom elimin ne kadaaaar lezzetli olduğunu hemen açıkla (yaktığın kurabiyelerden bahsetmeden ama)
Haydaaa narcos sana zorla yediriyorsa görüşü beğen geri çek anlarım ben 😂😂
Çok ayıp 🫠
Ağlarım 🥲
Enfes gözüküyor ellerine sağlık✨
Teşekkür ederimm
Bize vermediğin sürece onay vermiyoruz 😂
Hemenn bir tabak yolluyorum
Çokta severim 😍
Tikak et seni de yemesin 😄 eline sağlık 🌸
Ben de onu yerim
Hani bunun karamel sosu
O yalnızca sana özel bir hareket olmass
Zehirlenmesin sevgilin
Hayır daha neleeere
Biraz daha yogurman lazımdı tam işlenmemis aaaa
Üstüne karamel sos dök
Yaa hayıırr😭
sevgiyle yapılan şey güzeldir, tadı önemli değildir bulmuş yesin mis
evde doğru düzgün yapabilen yok maşallah güzel olmuş
Tavanada attinmi
Anne engeline takıldık
Ben çok mutlu olurdum sevgilim böyle şeyler yapsa
Eline sağlık görünüş olarak güzel
Vayyy be ne hatunlar var. Bravo sana
Oha cok romantiksiniz ya allah mutlulugunuzu daim etsin :)
Afiyet olsun güzel duruyor 🥰
Düşünüp yapmışsın ya yesin olsada olmasada
Beğenmese bile yer herhalde
Guzel gozukuyor, elinize saglik.
Haha lezzetli görünüyor
Cok guzel gorunuyor benim canim cekti
Çok güzel görünüyor ellerine sağlık
Of of sen nasıl bir hatunsun, elbette beğenir.
Çok güzel olmuş eline saglikkk💖
Bulgurlar cok diri kalmis gibi duruyor
Güzel gözüküyo 😋😋😋😋😍
Kızım hani bana ya
Tamam sen de gel sjdjd
Şimdiden büyük geçmiş olsun
Püühjj
Şanslı adam 😀
Beğenir tabi 😀
Ekrandan tadını alamıyorum nasıl olmuş diyebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?