
Sebze yemekleri: Etsiz kuru fasulye, enginar, karnabahar, pırasa vb.
Et yemekleri: Mangal, kavurma, kebap vb.

Sebze yemekleri: Etsiz kuru fasulye, enginar, karnabahar, pırasa vb.
Et yemekleri: Mangal, kavurma, kebap vb.
Et mi? sebze mi? Eğer vegan değilseniz her ikisi. Makro ve mikro besinler bedenin ihtiyaçlarını karşılamak için önemli.
Her birinin ayrı görevleri var.
Bu yüzden çeşitlilik önemli. Ancak protein sadece et ile alınmıyor. Sebzelerin içinde, süt ve süt ürünlerinde , meyvelerde farklı miktarlarda mevcut.
Önemli olan bedenimizin ihtiyacını bilmek ve buna göre dengeli olarak ihtiyacımıza uygun beslenmek. Bu konuya Hayatının Şef Ol kitabımda detaylı olarak yer verdim.
Yaşımız, cinsiyetimi, kilomuz, günlük aktivite seviyemiz her şey ihtiyaçlarımızın belirlenmesinde çok önemli.
Ama ne olursa olsun, çeşitlilik zevk alarak beslenmek insan doğasının gerçeği.
Bir kaşık yemekten aldığımız zevk ile 50 kaşıktan aldığımız aynı aslında.
Ne yersek yiyelim “ Azı Karar, Çoğu Zarar” sözünü unutmayalım.
Önemli olan mevsiminde, doğru gıdalarla, çeşitliliği sağlayarak, keyifle beslenmek. Çok değil, gerektiği kadar.
Cevap
18Cevap
Sebze seviyorum
Etin tadı nasıldı ki jzjdhsjdjsj
Bir gün denemek isterim inşallah jsjsnsnq
Et doyurucu ama ağırlık yapar
Sebze de tam tersi işte 🙄
Ben şahsen et yemeklerini çok severim ama sırf et de yemem. Sebzenin yeri ayrı, etin yeri ayrı.
İkisini de severim ama et kısmı biraz daha ağır basıyor
Et yemekleri favorim. Ne olduğu önemsiz diyecektim de karnıyarık geldi aklıma, o hariç.
Ben vejetaryenim bana göre sebze yemekleri daha güzel
Etsiz yemek yiyince hiçbir şey anlamıyorum o yemekten..
Sebze yemekleriyle pek aram yok, onun için et yemekleri diyorum lakin kurufasulyeyi yiyebilirim.
Aslında et yemeklerini de çok severim ama daha çok sebzeciyim
Mixi, diğerini seçersek öbürünün vitamininden eksik kalırız
Valla ikisini seviyorum ama belki et bir tık daha fazla
Benim için et yemekleri daha ön planda.
Her ikisi de devamlı et veya sebze olmaz
🌸💖
Sebze yemekleri tabikide
Asla et yemem
Yoo
Sevmyiom😅
Anlamişko?
Sjajsjs
En sevdigim yemek sebze o yüzden o taraf ama et yemekleride severim
Et arada sebzede olur
Sebze yemekleri, et mideme dokunuyor.
İkisi de sebze bağımlısıyım 😂 ama etsiz de olmaz
Et yemekleri ve yanında ekmek
kesinlikle et yemekleri
sebze et karışık olsun
Etçilim ama sebzesiz de olmaz
Sebze yerim et sevmem
Sebze alayım ben 🤚🏻
Sebze tüketmiyorum, et severim..
İkisini de severim ama eti daha fazla severim.
Et yemekleri
Değişir dengeli beslenirim
Her ikisini de çok severim
sebze yemekleri
Et yemekleri 😋
Sebze
Tabiki et
Et yemekleri tabikide
Et yemekleri tabiki bebeğim
C hepsi
Off tabiki ett
İkisi de.
Biftek, antrikot, dana eti kısaca, en iyisi
Canım çekti :)
İkiside
Et yemekleri. Özellikle balık.
Et yemekleri.
et yemekleri
Ett yemekleri
Et yemekleri
Sebze
7/ 24 et severim
Et yemekleri
Et yemekleri
Her ikisi 🥲
Et yemekleri
Et et
Et yemekleri
Şu ara hep et
Sebzeler bana göre daha güzel
Et yemekleri
Ettt
Sebze:)
Sebze tercihim
🥩 🥩
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?