Yeme & İçme Dünyanın en zararlı 7 içeceği arasında siz en çok hangisini içiyorsunuz? huzunluyurek Takip Et Master Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor D Kola Sıcak Çikolata Milkshake Enerji İçeceği Yapay Meyve Suları Alkol Süt tozlu kahve Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Dünyanın en zararlı 7 içeceği arasında siz en çok hangisini içiyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
_Güneş____00 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yazın kahvaltıda meyve suyu içiyorum. Sadece iki yıldır yazdan yaza yapıyorum. Sıcakta sıcak çay iyi gitmiyor, ter basıyor. Harici olarak bunların hiçbirini çok sık içmiyorum. 0 0 Yorumla
Zsez_S Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Hiçbirisini içmemenin verdiği haklı gururu yaşıyorum şuan😄 1 0 Yorumla
frankejstan013 Takip Et Master Yaş: 104 , eic 45% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. birisi bana süt tozunu acinlar mi olum bu kahve keyfimiz var onuda almayın be 😡🤬 1 0 Yorumla
muraterenist43 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 90% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kola Süt tozlu kahve Sıcak Çikolata her en az birinden içiyorum 0 0 Yorumla
iamcan_ Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl alkol içiyom arada kola içerim milkshake içerim ohooo neyse ya 0 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Hiçbirini içmiyorum arada süt tozlu kahve içerim ama 😂 0 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Bunların arasında alkol tüketiyorumdur en çok 0 0 Yorumla
Mavimils Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Alkol hariç hepsi yazın kolayı hergün içiyorum maalesef 0 0 Yorumla
Lamiawxq Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl kola çok içerimsıçak çikolata içmem milkshake çok içmemenerji içeceği içmemmeyve suyu hiç içmem alkol asla içmemsüt tozlu kahvede içmem normal kahve içerim 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Arada sırada alkol ve kola içiyorum o kadar 0 0 Yorumla
banasorkanka07 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Kolanın tadına bir kez bakan bir daha vazgeçemiyor Yani bu koladaki bağımlılık yapan şey Neyse insanları kendine bağımlı yapıyor 0 0 Yorumla
Okumalı_İnsan Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Kola ama o da bayramdan bayrama pek tercih etmem. 0 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. Bunlardan en çok sanırım kola içiyorum 0 0 Yorumla
_infinitum Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 916 cevap paylaştı. Çok nadir sıcak çikolata 0 0 Yorumla
Bidakkabişeysöylicem Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 53% +1 yıl Benim damak tadıma bunlar uymuyor hiç biri.. 0 0 Yorumla
initio Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 380 cevap paylaştı. Coca cola içiyorum bol asitli buz gibi. 0 0 Yorumla
LALOGLAN Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 61% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 979 cevap paylaştı. Alkol kullaniyorum. 0 0 Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Kola Meyve suyu. 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,3b cevap paylaştı. Nadir de olsa yapay meyve suyu içeriz 0 0 Yorumla
muhammets8 Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 78% +1 yıl Fakir işi süt tozlu kahve tabi ki :D :D 0 0 Yorumla
Emil-Kurjak Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 84% +1 yıl en zararli insanoglu zaten bisi olmaz 0 0 Yorumla
Salihydnxyz Takip Et Master Yaş: 24 , eic 83% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 860 cevap paylaştı. Meyve suyu belki diğerlerini pek tüketmiyorum 0 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. Nadiren alkol. Onun dışındakileri içmem 0 0 Yorumla
HakanŞahin07 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 312 cevap paylaştı. 1 den 4 de kadar hepsi var :) 0 0 Yorumla
GörkemKural Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 314 cevap paylaştı. Hepsini seçiyorum tabi ki 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. kola.. 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Hic biri 0 0 Yorumla
4lıcano Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Maalesef kola bağımlısı bı insanım.. 0 2 Yorumla Seldabaycan +1 yıl Bende günde iki şişe bitiyor Yorumla 4lıcano +1 yıl @Seldabaycan hmm beraber içelim Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 , eic 85% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 711 cevap paylaştı. Kola. 0 0 Yorumla
karamelizeaşk Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 549 cevap paylaştı. Kola 0 0 Yorumla
Ksproff Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,1b cevap paylaştı. Alkol ve kahve 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Yazın kahvaltıda meyve suyu içiyorum. Sadece iki yıldır yazdan yaza yapıyorum. Sıcakta sıcak çay iyi gitmiyor, ter basıyor. Harici olarak bunların hiçbirini çok sık içmiyorum.
Hiçbirisini içmemenin verdiği haklı gururu yaşıyorum şuan😄
birisi bana süt tozunu acinlar mi olum bu kahve keyfimiz var onuda almayın be 😡🤬
Kola Süt tozlu kahve Sıcak Çikolata her en az birinden içiyorum
alkol içiyom arada kola içerim milkshake içerim ohooo neyse ya
Hiçbirini içmiyorum arada süt tozlu kahve içerim ama 😂
Bunların arasında alkol tüketiyorumdur en çok
Alkol hariç hepsi yazın kolayı hergün içiyorum maalesef
kola çok içerim
sıçak çikolata içmem
milkshake çok içmem
enerji içeceği içmem
meyve suyu hiç içmem
alkol asla içmem
süt tozlu kahvede içmem normal kahve içerim
Arada sırada alkol ve kola içiyorum o kadar
Kolanın tadına bir kez bakan bir daha vazgeçemiyor Yani bu koladaki bağımlılık yapan şey Neyse insanları kendine bağımlı yapıyor
Kola ama o da bayramdan bayrama pek tercih etmem.
Bunlardan en çok sanırım kola içiyorum
Çok nadir sıcak çikolata
Sıcak çikolata
Benim damak tadıma bunlar uymuyor hiç biri..
Coca cola içiyorum bol asitli buz gibi.
Alkol kullaniyorum.
Kola
Meyve suyu.
Şehadet şerbeti :)
Nadir de olsa yapay meyve suyu içeriz
Fakir işi süt tozlu kahve tabi ki :D :D
Allah'tan listede çay yok 😰
Enerji içeceği.
Hiçbirini içmiyorum
en zararli insanoglu zaten bisi olmaz
Meyve suyu belki diğerlerini pek tüketmiyorum
Ayda yılda kola ve milkshake
Nadiren alkol. Onun dışındakileri içmem
1 den 4 de kadar hepsi var :)
Çok az içerim sevmiyorum
Kola o da ayda 1 kez alırım içerim
Hepsini seçiyorum tabi ki
bu saydıklarının hiçbirini içmiyorum
kola..
Meyve ve sonuncu
Hiçbiri
Hiçbirisi
Sıcak çikolata
Hic biri
Alkol den bike zararlı
Maalesef kola bağımlısı bı insanım..
Bende günde iki şişe bitiyor
@Seldabaycan hmm beraber içelim
Kola.
Kola
Alkol 🍸🍷🍺🍾🥃
Yapay meyve suları
Kola
Hiçbirini içmiyorum
sıcak çikolata
Arada 7
Alkol ve kahve
Kola severim