1 Tane Ekmek 10₺ Oldu Siz Hala Oy Vermeye Devam Edin Ekmek Bile Alamayacaksınız anca 1 tane Alırsınız Oy Vermeye Devam Ettikçe Sonunda Millet Aç Kalacak Haberiniz Olsun Ekmek Fiyatı 10₺ olur mu laaannn Eskiden Ekmek 25 kuruştu Hatırlayın Eski Zamanları
1 Tane Ekmek 10₺ Oldu Bugün Aldım Daha Ne Düşünüyorsunuz?
Kardeşim kime ne anlatıyorsun. Herkes halinden memnun. Bütün halklar hakettiği gibi yönetilir. Bu onların kendi seçimi. İnşallah 150 TL olsun diyeceğim ama bunlar yine oy verir :))
Yakında gotunde giyecek don bulamican açıkdan nefesiniz kokacak ki kokuyor hala reis diyorlar ya utanın ya utanın tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyorsunuz
Alırız bir şekilde zaten ekmek yemiyorum. Ha diyeceksin burada ekmek sembolik. Umurumda mı dersen de değil o çok bilmiş 10000 lira alan emekliler düşünsün daha çok
Abicim ben saldım diyorum saldım. Umurumda değil ben kendimi her daim geliştirmeye bakıyorum. Ben bir şekilde daha da iyi yerlere gelmek için elimden geleni daima yapıyorum ama o 60 yaş üzeri sürünsün banane yani kendileri bunu istedi. Evet olan bize de olacak ama onlara acımıyorum şu saatten sonra