
Buzdolabında bir kısmı yenilmiş olan, akşamdan artan yaş pastayla kahvaltı yapmak ayrı bir keyif. ☺️

Buzdolabında bir kısmı yenilmiş olan, akşamdan artan yaş pastayla kahvaltı yapmak ayrı bir keyif. ☺️
Tatlı sadece ayda bir yeme hakkım var. Onu da izin günümden bir gün önce yaparım dinlenmesi için izin günümde de o bir hakkımı kahve keyfi yaparak kullanırım. Artarsa ertesi gün kahvaltı da yemem. Akşam yemeği de hiç artmaz çünkü yiyeceğim kadar yaparım. Artsaydı kahvaltı da yer miydim hayır.
Akşam ne pişirdiğime bağlı mesela çorba ya da et yemeği ise evet artanı kahvaltıda yemeyi seviyorum. Tatlı varsa mutlaka kahvaltıdan sonra çayın yanında yerim.
Cevap
6Cevap
Evet bazen üşengeçlikten oluyor.
Dünden kalan yaş pastayı sabah yediğim zamanlar olmuştur evet. 😅
Evet genellikle acelem olduğunda akşamdan kalma tatlıları atıştırırım.
Uuuu olmaz mı.. ki bence en güzel kahvaltı da odur.
Aslında sabah yemek yiyip akşam kahvaltı yemek lazım 😂
Oluyor evet 😂😂 akşam dan kalan pizza ile yaptığım olmuştu
Evet yaparım 🍰🍦🍦🧁
En sevdiğim şey
yemekle oluyor ama tatlıyla olmaz
Hayır… kahvaltı özeldir benim için…
Bilmem belki olmuştur ksh
Bazen yemek yerim ama aç karnına tatlı yemem
Selam 👋😇
Evet bazen oluyor
Evet
Hayır
Evet hemde çoğu zaman
Olmuştur yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?