Yeme & İçme Bira içiyom şu an tuborg kırmızı sizde istermisiniz ;) ? Çilelikız3849 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Bira içiyom şu an tuborg kırmızı sizde istermisiniz ;) ? Güncellemeler+1 yıl Canım başka şeylerde çekiyo ;) Güncellemeler+1 yıl Çakmağanız var mı :D Bira içiyom şu an tuborg kırmızı sizde istermisiniz ;) ? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Afiyet olsun istemem 0 0 Yorumla
zirkonn Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 825 cevap paylaştı. sabah sabah birileri yine şu durumda 😂😂olm vermicen azdırma milleti 😂😂 0 2 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Zirkon güzel isim :D Yorumla zirkonn +1 yıl saol 😂 Yorumla
GaraGuru Takip Et Master Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 324 cevap paylaştı. Sabah sabah iyi gider ama he dur canımı çektirme 😍 0 7 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl 75 tl olmuş aamk Çilelikız3849 +1 yıl alooh ;) GaraGuru +1 yıl Olsun yav en azından keyfi güzel 😁😁 kıskandım ya seni şu an Çilelikız3849 +1 yıl Şımaralım:D GaraGuru +1 yıl Dur sigarami alıp geliyorum konum at 😁 Çilelikız3849 +1 yıl Türkiye sigara içmede. dünya birincisi olmuş duydun mu GaraGuru +1 yıl Şaşırmam ne yapalım efkarlaninxa havuç mu kemirelim
HasNickTir__ Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 49% +1 yıl Gold olsa tadından yenmez şimdi 0 7 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl 55 TL Yorumla HasNickTir__ +1 yıl Yapacak bir şey neyse günahı verecez Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Nasnictir güzel isim Yorumla HasNickTir__ +1 yıl Teşekkür ediyorum. Seninki biraz üzücü bir nick olmuş ama Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Valla çok kötü Yorumla HasNickTir__ +1 yıl Hey şey olacağına varır en sonunda yoluna girer, çok kafaya takmamak lazım bazı şeyleri. Hele de iki tane kırmızıdan sonra Yorumla Cordoba1234 +1 yıl Hangi şehir Yorumla
Maritimo Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 97% +1 yıl Nasıl bir depresyondasın hayırdır 0 2 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Başarısızlık hayatta hiçbirşeyi başaramama Yorumla Maritimo +1 yıl Başarı, bekleyerek, depresyona girerek, ağlayarak, bağırararak, yardım dileyerek kazanılan bir şey değil ki, Başarı için kesinlikle sürekli denemek gerekir. Yorumla
Heyyoheyyo1 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bu saatte nasıl miden kaldırıyor ya 0 6 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Canım çekti ;) Yorumla Heyyoheyyo1 +1 yıl Kırmızı güzel değil ya çok içtim bir dönem de Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Canım başka şeylerde. çekiyo :D Yorumla Heyyoheyyo1 +1 yıl Yanyana olsak cakardim :) nerede yaşıyorsun Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Çakçan mı :D Yorumla Heyyoheyyo1 +1 yıl Evet :) Yorumla
Kaba-Sakal Takip Et FenomenGuru Yaş: 32 +1 yıl Yok istemem ben 0 2 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Niye bro? Yorumla Kaba-Sakal +1 yıl Kullanmıyorum Yorumla
softpowerr Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Bu saatte hayırdır ya 😅 0 2 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Depresyondayım Yorumla softpowerr +1 yıl İçilir o zaman. Dert de dinlenir Yorumla
Kırmızı8 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Ayilamadin sanirim😂 0 0 Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. sabah sabah çay yerine biramı içiyon ya:) 0 0 Yorumla
Sessizvegizemli Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 94% +1 yıl Yanına geleyim mi 😂 0 1 Yorumla Sessizvegizemli +1 yıl Bacaklarıni at omzuma 😂 Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. İstemem, öğlen okundu mu bu arada? 0 0 Yorumla
SarışınHukukçu Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bu saatte içilir mi ya 0 1 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Şımardıııııımmmmm :D Yorumla
izmirbornovali Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Sen sasirmissin Allah yardım etsin 0 2 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl aaa neden ki :) Yorumla izmirbornovali +1 yıl Birde soruyorsun Dr görün Yorumla
Nigrum_Umbra Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Afiyet olsun 0 3 Yorumla Nigrum_Umbra +1 yıl Çerez getirelim yanına Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Acılı cips getir Yorumla Nigrum_Umbra +1 yıl Tamam her çeşit alıp geliyorum👌🏼 Yorumla
Cordoba1234 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 77% +1 yıl İsterim 0 5 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl 🍺 buyur Yorumla Cordoba1234 +1 yıl Teşekkürler konum at geliyim 😀 Yorumla Cordoba1234 +1 yıl @cilelikiz3849 efkarlisin sabah sabah Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl İsterdin demi şimdi ;) Yorumla Cordoba1234 +1 yıl Evet İzmir'de misin Yorumla
BirGaripGörünmezAdam Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 929 cevap paylaştı. çüşşş. sabah sabah. 0 2 Yorumla BirGaripGörünmezAdam +1 yıl içip içip sapıtırsın tabii. Yorumla BirGaripGörünmezAdam +1 yıl çüşşşşşşşşşşşşşşşşşşş Yorumla
Mr_Potter Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 628 cevap paylaştı. Bu saatte? :)) 0 0 Yorumla
erola9247 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl sabah sabah neden 0 5 Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Depresyondayım Yorumla erola9247 +1 yıl konu başlığını soyle aşk para iş aile güç okul? Yorumla Çilelikız3849 +1 yıl Aile hariç hepsi Yorumla erola9247 +1 yıl ne diorsun ya iyi en azından en baba yerinden yırtmışsın. konuşmak istermisn Yorumla erola9247 +1 yıl belli ki epey müsaitsin hertürlü mhabet açığım Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Afiyet olsun istemem
sabah sabah birileri yine şu durumda 😂😂
olm vermicen azdırma milleti 😂😂
Zirkon güzel isim :D
saol 😂
Sabah sabah iyi gider ama he dur canımı çektirme 😍
75 tl olmuş aamk
alooh ;)
Olsun yav en azından keyfi güzel 😁😁 kıskandım ya seni şu an
Şımaralım:D
Dur sigarami alıp geliyorum konum at 😁
Türkiye sigara içmede. dünya birincisi olmuş duydun mu
Şaşırmam ne yapalım efkarlaninxa havuç mu kemirelim
Gold olsa tadından yenmez şimdi
55 TL
Yapacak bir şey neyse günahı verecez
Nasnictir güzel isim
Teşekkür ediyorum. Seninki biraz üzücü bir nick olmuş ama
Valla çok kötü
Hey şey olacağına varır en sonunda yoluna girer, çok kafaya takmamak lazım bazı şeyleri. Hele de iki tane kırmızıdan sonra
Hangi şehir
Nasıl bir depresyondasın hayırdır
Başarısızlık hayatta hiçbirşeyi başaramama
Başarı, bekleyerek, depresyona girerek, ağlayarak, bağırararak, yardım dileyerek kazanılan bir şey değil ki, Başarı için kesinlikle sürekli denemek gerekir.
Bu saatte nasıl miden kaldırıyor ya
Canım çekti ;)
Kırmızı güzel değil ya çok içtim bir dönem de
Canım başka şeylerde. çekiyo :D
Yanyana olsak cakardim :) nerede yaşıyorsun
Çakçan mı :D
Evet :)
Yok istemem ben
Niye bro?
Kullanmıyorum
Bu saatte hayırdır ya 😅
Depresyondayım
İçilir o zaman. Dert de dinlenir
Ayilamadin sanirim😂
Sabah sabah yurandami gordun
Sana çakmak mı lazım?
sabah sabah çay yerine biramı içiyon ya:)
Çay içiyorum teşekkür ederim
Sabah sabah mı))))
Yanına geleyim mi 😂
Bacaklarıni at omzuma 😂
Tuborg kırmızı iyidir ya
İstemem, öğlen okundu mu bu arada?
Bu saatte içilir mi ya
Şımardıııııımmmmm :D
birandan bir yudum verirmiydin
Bu saat benim için çok erjen
Sen sasirmissin Allah yardım etsin
aaa neden ki :)
Birde soruyorsun Dr görün
Afiyet olsun
Çerez getirelim yanına
Acılı cips getir
Tamam her çeşit alıp geliyorum👌🏼
İsterim
🍺 buyur
Teşekkürler konum at geliyim 😀
@cilelikiz3849 efkarlisin sabah sabah
İsterdin demi şimdi ;)
Evet İzmir'de misin
İçeriz ya sen iste
Hayır sevmiyorum onu
çüşşş. sabah sabah.
içip içip sapıtırsın tabii.
çüşşşşşşşşşşşşşşşşşşş
Bu saatte? :))
Sabah sabah
Fakir
sabah sabah neden
Depresyondayım
konu başlığını soyle aşk para iş aile güç okul?
Aile hariç hepsi
ne diorsun ya iyi en azından en baba yerinden yırtmışsın. konuşmak istermisn
belli ki epey müsaitsin hertürlü mhabet açığım
Konum