Sıfır desem yeridir. Bu adam nasıl 100 tane yiyor anlamadım. Siz kaç tane yersiniz?

Sıfır desem yeridir. Bu adam nasıl 100 tane yiyor anlamadım. Siz kaç tane yersiniz?

Geçen sene 11 tane yemiştim iddia vardı ortada. Tabi sonra bir daha ıslak hamburger yemedim. Midem bulandı, tiksinti geldi. Eğer kendimi iki gün aç bırakırsam 10-15 arası yerim diye düşünüyorum yeniden.
Cevap
25Cevap
Ben çok fazla yemem
1 tane hiç sevmem ama para varsa zorlaya zorlaya 7 yerim dahası çıkmaz sjsjs
Hmm açlığıma göre değişir ama tokken bile yenir be 15-20. Belki zor ama 40 olur herhalde. Kalitesine göre de değişir tabi
Bu adam insan değil ama bunun üzerinden yargılama bence
Bu adam insan değil
Adamın parasını böyle kazanıyor
Max 2 tane
Islak hamburger yiyemem zaten içindeki et 🤢
Bizim mustafayla iş yerinde 8 er tane atmışlığımız var ama daha fazlasını denemedik :D
Islak hamburger hiç yemedim o yüzden net bir şey diyemem tahmini 2 tane yiyebilirim.
herhalde 30 40 yerim de bilemedim belki 50 falan zor olsa da gider
Hiç yemedim ama herhalde iki tane falan yerdim.
Kız bu tadı nasıl denemezsinn
Yemedim ama cidden merak ediyorum
Böyle sosu fazla olunca hele bir de asitli colayla off çokzel oluyor. İstanbul'da güzel yapan yerler var
En fazla 3 tane yiyebilirim
Islak hamburger sevmıyorum
Pek benlik bi yiyecek değil hiç yemem…
Islak sevmiyorum ondan fazla yemem
2-3 hayvanlığa gerek yok. Normal insan seviyesi..
Sanırım 5 tane
1 tane yeterli.
Yemeyeli yıllar oldu ama rahat 6 yerim
20'de kilitlenir benim midem tahminime göre.
Kızılaya lar da isem 4
hayatımda hiç yemedim ama merak ediyorum
4 veya 5 tane rahat yerim.
Çok açsam bile 6-7 tane
3 tane falan
2-3 tane
O çünkü sevmem 😃
Bn sevmem hamburger
1 tane
2 tane yiyebilirim sadece
2-3 en fazla
Hiç yemem
1 tane yerim yeter
Hiç yemedim
3 tane yeter
iki buçuk
2 tane 😀😀😀
1 tane bile yemem
Yemem
50 falan
70 tane gömerim
2 adet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?