En aç halinizden yola çıkacak olursak, bir oturuşta en fazla kaç tane hamburger yersiniz?


Islak hamburger olursa, muhtemelen 5-10 arası yerim. Normal hamburger, max 2 tane yerim, burger filan olursa (bunlar bir tık daha küçük boyutta oluyor) da max 3-4 tane yerim...
Nasıl bir şey olacağına gore değişir bir de iddia var mı
Dünyayı da yeriz sbdb
3 tane yerim en fazla o da küçük boy
Cevap
32Cevap
Ben çok açsam 2 tane yiyebilirim. yanında da elbette patates kızartması olacak.
Steak burger falansa maksimum 2 tane. Burger, McDonald's falansa onlar hamburger değil BİM ekmeği arası et parçası üstüne para verseler yemem 😂
Bi tane yeter hatta bazen o bi taneyi biriremem daha çok patatesleri severim
şimdi hamburger var hamburger var. McDonald's tarzı cılız zayıf yetersiz minnak hamburgerlerden 5 tane yerim sanki :)
Niye canımı çektirdin ki? 2 yerim maksimum ama en sevdiğim yemek
Burger King olarak örnek verirsek en aç halimle 4 tane triple whooper rahat yerim
Double köfte tercih ediyorum o nedenle bir tane yetiyor bana 😂
Kaç gram olacak?
Eti ne tür olacak? ( kasap , steak )
Bunlar önemli detaylar
Çok sevdiğim halde en fazla 1 veya çok acıkmışsam bir buçuk tanesini yiyebilirim
2 tane çift köfteli yerim daha fazlası olmaz
Büyüklüğüne göre değişir ama doyana kadar yerim.
2 gömerim rahatlıkla ama 1 tercihim. Kola içimden geçiyor çünkü.
Burger King de 10 tane smokehouse menü yemisligim var.💪😂
Hamburger var, 100 metre yanına yaklaşmam. Hamburger ver ağzıma sürmem. Hamburger var, bi tane yerim ve yeter.
Hayatımda hiç hamburger yemedim ama en fazla 1 tane yiyebilirim herhalde
Hamburger sozunde doyuyorum hic gram canim çekmiyor
Ben kucuk ise 3 buyuk ise 2 tane gomerim ama diyete girdim şuanlik anca ruyamda olur
Şu an mesela 5 tane indiririm ya 😂
Acıkınca sen sen değilsin 🙂
1 tane yerim fazlası bozar
Hiç yiyemem sevmem 😃
Eğer çok çok açsam 2 tane yerim.
2 tane yerim ya yeterli dhdh
1 tane. Tüm gün aç kaldıysam 2 tane yerim
1 taneyi bitirdiğimde zaten midem şişmiş oluyor.
1 taneyi bulduk 2. ncisi kaldı
İnsan olan bir tane yer
Önceden iki şimdi çeyrek
Normal bi insan 1 yer zati
1 taneden fazla yiyemem. 🙃
en aç halimi düşünüyorum da ben 4 5 tane yerim
3 big king yerim
İki menü yiyorum eskiden ama şimdi 1
Bir yeter 2 fazla olur
Bir tane ki ondan da şüpheliyim
2 veya 3 tane double whopper yerim.
En fazla ise 10 bile yerim, ama normalde 2 yerim..
1 tane yeterli fazla bile doyuyorum.
Açken ben ben değilim
En fazla 4 tane yerim
Max iki yenir fazlasını yiyeyene helal olsun
2 tane yediğim oldu🙈
Sanırım 1 tane.
Minimum 5 taneyi 2 dakikada ham yaparım
1 tane çok aç sam 2
Max 2 ya
2 tanecik
10 gömerim.
1 tane midem epeyce küçük
1 tane
2 tane yerim
Yarım… 😅
Eğer çok açsam 3 tane büyük yiyebilirim sadece
Bir taneden fazla yiyemem
2 tane
Bir :)
2 tane
Durduran olmazsan 5-6 tane yerim
2 tane ya fazlasi baygınlık ahshs
1 tane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?