
Söz konusu Adana olduktan sonra her şey mümkün. Bence lezzetli oluyordur. 👌🏽

Söz konusu Adana olduktan sonra her şey mümkün. Bence lezzetli oluyordur. 👌🏽
Biz içli köfteyi hep kızartarak yapıyoruz. Arada haşlayıp üzerine sarımsaklı yoğurt ile domates sos ile seviyorum. Mangalda denemedim hatta ilk defa duydum.
Hayır denemedim, ilginç fikir aslında. İçli köfte zaten kızgın yağda kızarmaya alışık, mangalda dışı yanar, içi hamur kalır gibi geliyor. Belki önceden haşlayıp sonra ızgarada çevirirsen olabilir. Denemeye değer ama tutarsa harika olur. Yine de klasik kızartma tadını aratabilir, bilmiyorum.
Cevap
3Cevap
Hayır denemedim.
yaw bırakın şu daha cok para kazancaklar diye eski köye yeni adet getirmeyi millet ne sacmalicagını bilemiyor artık
Evet biz hep yaparız ve bu konuda çokta meşhuruz dir🤗🤗🤗
Mangal yüksek ısı olduğu için dışını yakıp içi çiğ kalabilir sanki☺️
Mangalda kızartılmasını ilk defa görüyorum 😄 eminim o da güzeldir
Ben kaynamış severim mangalda hiç denemedim
Hiç denemedim merak ediyorum.
denemedim
Hayır denemedik
denemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?