
Ben hamburger yerken hep tavuk burger alıyorum. Döner yediğim zamanda tercihim tavuk oluyor. Peki sizin tercihiniz hangisi? 🍔😋

Ben hamburger yerken hep tavuk burger alıyorum. Döner yediğim zamanda tercihim tavuk oluyor. Peki sizin tercihiniz hangisi? 🍔😋
Burgerin, dönerin ustasıyız biz neyse fazla sır vermeyeyim. İkiside bana göre lezzetli oluyor. Benim tercihim tavuğu daha çok sevdiğim için tavuk burger diyorum.
Cevap
14Cevap
Et burger tercih ediyorum. Dönerde tavuk daha güzel oluyor.
Tavuk burger seviyorum
En az 2 tane yediğim için birini tavuk, birini et alırım.
Hey maşallah 😄
Pozitif tarafından aldım dediğini asjfjf
Tabii ki :))
Köfte ekmek varken, tantuni varken, pide, lahmacun hamburger yemem
Normalde tavuk severim ama hamburger de et tercihimdir
Tavuk ya da füme kaburga tercih ederim hamburgerde..
Bende bugüne kadar tavuk tercih ettim ama artık köfte isterim diye düşünüyorum
Et oluyor bazende ikisini tercih ederim fark etmez 👍👍🤗
Dönerde net tavuk dürüm bayılırım 🫠
İskender vs zaten et tercih ederim hamburgerde de et tercih ederim
Elbette et hamburger.
Et burgerden midem bulanır o yüzden sadece tavuk burger yiyebiliyorum.
Tavuk oluyor genelde etin icine ne konulduğunu pek bilmiyorum diye
Et… tavuğun hiç bi halini tüketmiyorum…
Tavuk sevmiyorum etçiyim
Tavuk burger tercihim.
İkisini de seviyorum.
İkisi de benim bebeğim 🌸
Etle aram yok pek. İkisi de değil.
Ben tam bir etobur oldugum icin oyumu etten yana kullanıyorum
Eti daha çok seviyorum ama kızarmış tavuğa hayır diyemiyorum bu yüzden tavuk
Çok sevmem o yüzde hiç fark etmez tavuk et yerim😅
Etburger, tavuk sevmiyorum
Mmmmmm tavuk ama ete de hayır demem
Tavuk burger 😄 🍔
Tavuk et
Hamsi burger
Tavuuuuk
Tavuk olur
Her ikisine de bayılırım
İkisi de
et burger
Et burger tartışmasız
Tavuk
Et tabiki
Et ghh
Et tabikide
Et burger
tavuk
Tavuk
Ördek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?