Dikkat Dikkat kaptanınız konuşuyor. Kemerlerinizi sıkıca bağlayın, çocukluğumuza iniyoruz🌠🚀Çocukken en çok hangisini yerdin? Elma şekeri mi pamuk şekeri mi?


Dikkat Dikkat kaptanınız konuşuyor. Kemerlerinizi sıkıca bağlayın, çocukluğumuza iniyoruz🌠🚀Çocukken en çok hangisini yerdin? Elma şekeri mi pamuk şekeri mi?


hergün yediğim zamanlarda oluyordu, çünkü elmada vazgeçilmezimdir ikisi bir arada, çocukken de çok yerdik, birgün bunun ne olduğunu bilmiyordum 2000 2001yıllarında mahallede birisi bağırarak satıyordu yiyecek olduğunu bile tahmin etmiyordum koşarak yengemin yanına gittim bak abi ne satıyor dedim yengemde (amcamın eşi) bana aldı halbu ki alsın diye değilde görsün diye elinden tutup götürdüm oyuncak zannetmiştim ilk o zaman yemeğe başladım.
Elma şekerine bayılırdım. Pamuk şekeri şimdi şimdi yemeye başladım vbvh bi'tık geriden geliyorum ben. Ama ne yapayım şimdiki elma şekerleri taş gibi nerede eski günler, tatlar..
Nerdeee o eski bayramlar diyesim geldi.. çok haklısın
özlendii
Cevap
16Cevap
Ben çocukken ikisinide yemezdim. Dondurma hastasıydım o dönemler. Yaz kış hep dondurma alırdım mahallemizde ki dondurmacıdan. :))
Aaaa şey vardı Algida hala var gerçi de k zamanlar 50 kuruşa ne kadar leziz dondurmalar yerdik ya
Çubuğundan bedava çıkardı :))
Eveeet ay milyoner olmuş gibi sevinirdim ben
Elma şekerini hiç yemedim ama pamuk şekeri çok severdim özellikle beyaz olanını😄
pammık şekeri elma şekerinden hiç haz etmezdim
Tamam sana pamuk şekeri alayım
Çocuklugum yaşadım doyasıya pamuk şeker çok severdim elma şeker Bir sefer yemiştim dişimi kıracaktım az kalsın
Allah kurtarmış bu elma sekerinde şu sorunu yaşamayan yok galiba
Elma şekeri tabiki 😍 yıllar oldu yemedim ama
Elma şekeri çocukluğumdu düğünlerden annem alırdı çok sevinirdim
Bak şimdi canımı çektirdin yaw
Ye ye hemen
Valla seneler geçti yemiyorum ama alırsan yerim djdjk
Hiç elma şekeri yemedim. ama pamuk şekeri yedim. pamuk şeker şimdide yiyorum çok guzel. renk-renk alirdim sarisi yeşili falanda olurdu şimdi sadece pembesi var
Elma Şekeri.. Ah çocukluğum ahh
Pamuk şekeri 😍
Elma şekeri zenginler içindi
Elma şekeri hala alıyorum
Pamuk şekere hala devam sjjdjd
İkisinide yemezdim
Elma şekeri sevmem pamuk şekeri yerunn ama
Sanırım pamuk şekerini daha çok yedim.
Pamuk şekeri.
Elma şekeri
Elma şekeri
Pamuk şekerciydim
Pamuk şekeri
Elma
İkisini de yemedim
Pamuk şeker
Pamuk şeker
Pamuk şeker
İkiside
Pamuk şek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?