Çok Süper Soru için teşekkür ederim @Kizlarsoruyor
Elma şekeri mi yoksa pamuk şekeri mi seversiniz?
Çok Süper Soru için teşekkür ederim @Kizlarsoruyor
Elma şeker hep lezzetli geliyor bana. "Arnavut kaldırımları" şarkısının klibini hep izleyince ilgimi çekerdi. Canımda çekerdi ne yalan söyleyim🙂onun tadını bilmiyorum ama pamuk şekeri çok severim.
Gerçekten de bak arnavut kaldırımı şarkısı dedin ya şu anda yaşamıyoruz onu anladımm ☺️
Çünkü o zamanlar çok güzeldi arnavut kaldırımı şarkısının olduğu yıllar
Rica ediyorum denk geldikçe her zaman seçiyorum
Çocukken elma şekeri o kadar tatlı gelirdi ki.. yokluk yoksulluk çok büyük lükstü şimdi çalıştık kazandık her şey var ama o tadı hiçbir şey de bulamıyorum.
Kesinlikle katılıyorum sana
Cevap
11Cevap
İkisini de severim babam küçükken bir ara elma şekeri yapardı...
Ne güzel
İkisini de yemiyorum lakin seçim yapacak olursam da yine de pamuk şeker.
Afiyet olsun
elma şekeri. Çocukluğumun kokusu var hala üzerinde
Haklısın
Elma şekerini oldum olası bi sevemedim ya, pamuk şeker daha iyi
Bende pamuk şeker seviyorum
Ikisine de çok severim kararsız kaldım elma şekeri dedim, çocukken yerdim severdim :)
Güzel olur ama o zamanların tadı güzeldi,
☺️☺️
Elma şeker pamuk çok uğuraşrırıyor ama onuda severim
Yalamali şeyler zor abim 😅
Bize zor yok kardeşim
Evet yalatmak bizim işimiz,😅
Ikisinide severim.
Ne güzel
Elma şekeri. Çocukken, yiyenlere çok imrenirdik.
Çok güzeldi
Elma şekeri severim.
Ne güzel
Pamuk şekeri ve hala alıyorum çok güzel 😊
Afiyet olsun
İkisini de sevmem..
İkisinide sevmem
Ben pamuk şeker alayımmm 😂
Çok severim elma şekerini
Elma şekeri 1 pamuk 2 🤗👍
Pamuk şekeri
Ne güzel
İkisi de güzel
Her ikisi de güzel ya
Elma şekeri
Pamuk şeker
Pamuk Şekeri...
pamuk şeker 😍
Pamuk Şekeri
İkisini de sevmem.
Pamuk şeker
Hiçbirini sevmem
Pamuk
pamuk şeker
ikisini de severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar