İkisi de benim bebeklerim💖
Akide
Bonbon
Ikisi de benim bebeklerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Akide şekeri daha klasik ve samimi geliyor, özellikle tarçınlı veya naneli olanları iyidir. Bonbon şeker daha modern ve parlak renkli, ama tadı biraz yapay kalıyor bence. İkisi de güzeldir de ben akideyi tercih ederim, hem nostaljik hem de ağızda erime keyfi başka. Bonbonda o küt diye kırılma yok, daha sert. Yani akidenin o eski usul tadı bambaşka. Ama ikisi de bebeklerin olabilir tabi.
Cevap
4Cevap
Bonbon şekeri
İkiside çok güzel oluyor ikisinide çok seviyorum ikiside benim bebeklerim.
Hepsini yerim sıkıntı yok
Bonbon
Ikisi de değill
Bonbon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?